Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

Hallo allemaal.

Na lang twijfelen ook een eigen blog gemaakt.
In mijn vrije tijd maak ik graag kaarten en andere creaties door deze te versieren.
Sinds kort ging er voor mij een wereld open toen ik op internet blogs tegen kwam.
Wat een mooie blogs en creatieve werkstukken kom je daar op tegen.
Ik wil zo ook mijn creaties laten zien en zo is ook de naam van mijn blog ontstaan; Creaties van Lenie.
Ik al lang bezig met het maken van kaarten maar ben nog een beginnend blogger en moet nog veel leren, maar al doende  leert men.
Hebben jullie tips of ideeën voor mijn blog dan hoor ik dit graag.
Ik hoop elke keer wat te kunnen laten zien.

Groeten Lenie.

Geen opmerkingen: