Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Kaart met Cupcakjes

Dit is een ongelijke easelkaart en het thema is Cupcakejes.
Papier gebruikt van de Action, 3d plaatje van Studio Light, Creatable Marianne Design van de cupcakes, hartje mal van Joy, stempels van cupcakes, houten cupcakes, roosjes, knoopjes en lint.
Met deze kaart wil ik meedoen bij Liefde is Challenge 3# waar het thema is; Liefde is voor Hem een taart bakken. Dit komt ook terug in de tekst op het hartje I Love Baking.

En bij de De Creatieve Zebra challenge 4# Fotoinspiratie;
Bij deze foto denk ik aan lekkere en zoete cupcakejes en heb deze op mijn kaart gezet.

Bedankt voor al jullie reacties op mijn kaarten.
GroetenLenie

11 opmerkingen:

Helen zei

wat een heerlijk kaartje. Groetjes

Jolanda zei

mmmm krijg al zin in cupcakes bij het zien van deze overheerlijke taart uhmm kaart:0) Je hebt er een vrolijk geheel van gemaakt Lenie! Gezellig dat je weer meedoet met mijn mini challenge Liede is...veel suc6 en tot de volgende keer maar weer:0)
grtz Jolanda

Sieta zei

Wat een prachtige en feestelijke kaart heb je gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.

Liefs van Sieta

Gea zei

wat een frisse vrolijke kaart is dit geworden .Leuk dat je mee doet bij DCZ. gr Gea B

Liesbeth zei

Wat een lekker zoet kaartje Lenie.
Mooie uitvoering van onze uitdaging.
gr. Liesbeth DCZ

Cindy zei

Wat een superleuke kaart, ik word er helemaal vrolijk van! Groetjes. Cindy

Corrie zei

Zo Lenie ik heb deze kaart gemist hij is leuk en van jou is het taartje wel gelukt je zou er trek van krijgen .groetjes Corrie

Vera zei

Wat een vrolijke boel, en dat allemaal op 1 kaart, supergezellig :)
leuk dat je meedoet met de Creatieve Zebra!

Groetjes

Vera

danielle zei

Wat een vrolijke aparte easelkaart,
Leuk al die lagen softijs.
Bedankt voor je bijdrage aan dcz.

Groetjes, Danielle

carla zei

Dat is knap gemaakt, zo'n easelkaart in 2 verschillende ongelijke delen. Had ik nog nooit eerder gezien.
Knap hoor en het is een hele leuke kaart geworden voor de mini challenge van Jolanda.
Groetjes,
Carla

Glenda de Heide zei

Wat een leuke toepasselijke kaart!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Veel liefs Glenda