Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 30 april 2012

Boekenhoek en in de top 3

Voor het eerst een boekenhoek gemaakt, dit is erg leuk om te doen.
Heb wel rekening mee gehouden om hem niet te dik te maken want dan past hij niet tussen een boek.

Ik heb er een voor een meisje gemaakt dat zie je wel aan de kleuren.
Papier is van hobbyvoordeel.
Creatables & Craftable van Marianne Design gebruikt.
De free digistempel is van Pronty en ingekleurd met Derwents.

Nog een strikje, hotfixsteenjes en hotfixparels op de kaart gemaakt.
Dit is de achterkant van de boekenhoek.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Ik wil met deze boekenhoek meedoen bij de challenge van Scrap Challenge blog van de maand April.
Ik heb ook nog iets leuks te vertellen;

Hoera ik sta in de top 3 van Winter Wonderland Challenge.
christmasblog
Dit met mijn sterkaart met knopen en lint erop.
Ben hier erg blij mee, dit maakt het bloggen en kaarten maken erg leuk.

Fijne koninginnendag vandaag en groeten Lenie




1 opmerking:

Corrie zei

Eerst gefeliciteerd met het behalen van je top 3 plekje leuk hoor!! Ja en je boekenhoek is ook prachtig je bent ook aardig druk geweest lieve groetjes Corrie