Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 14 april 2012

Hollandse Molen

Ik mag deze keer Gast Designer bij Dutch Cards Lovers Challenge Blog zijn voor de challenge #134 door Jose verzonnen.
Het thema is Holland en met een inspiratiefoto;
Heb een Easelkaart gemaakt met een molen.
Dit is toch echt Hollands .

Ook een stempel van Cool Kids van het meisje op klompen gekleurd met Derwents.
In het gras staan allemaal mooie rode tulpen, het is echt Voorjaar.
Creatables van M.D.  hekje, vogel  en gras gebruikt.
Op de kaart een creatable rand van Marianne Design met Hollandse lint erdoorheen en een stempel met Groeten gemaakt.
Ook een paar klompen en een koe horen erbij.
De molen is en Easelkaart en is een eigen ontwerp.
De wieken kunnen ook echt draaien.
Ik vind de kaart erg mooi geworden en helemaal op en top Hollands
Ik wil het design team van Dutch Cards Lovers heel erg bedanken dat ik een keer mocht meedoen.
Vond dit erg leuk om te doen, maar ook spannend voor de eerste keer.
Voor alle deelnemers aan deze challenge veel succes.

Wil met deze kaart meedoen bij de volgende challenge's;
Webwinkel Creadingen.; uitdaging April.
GeWe Hobby Challenge; alles behalve vierkant.
Creatieve zebra; challenge is Lente. 
Creapaleis waar de challenge Lente is.

groeten Lenie

14 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Lenie wat een superprachtige creatie en wat is er veel te zien. Heel mooi gemaakt. Gezellig dat je nog een keer meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

chrissy xx zei

WoW!! What a Fantastic scene... What Fabulous detail....LOve it
Chrissyxx

Corrie zei

Leuk hè Lenie om een keer gastdesigner te zijn ik vond het ook leuk om te doen voor Derwent ja creatie is in ieder geval super geslaagd en zeker zeer Hollands groetjes Corrie

jolanda zei

heel erg mooi en apart

Irene zei

WOW Lenie, een 10+ en een bank vooruit voor deze super mooie Hollandse kaart!!!

Liefs, Irene

Ellen zei

Wat een prachtige bijdrage aan het DT heb je geleverd Lenie! Echt een plaatje en zoveel leuke details!
Bedankt dat je met ons mee wilde doen.
Groetjes Ellen

LottesCards zei

Wauw, je blijft er naar kijken... Naar al die details! Super gedaan zeg, wat een werk moet dat zijn!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

made by ineke zei

hoi, ik vind je kaart erg leuk hoor er is veel tezien
en je molen is top
gr ineke

Greet van Maurik zei

Hallo Lenie,
Wat een schitterende kaart

Fijne dag en groetjes.

Liesbeth zei

Wat een mooie bijdrage Lenie, schitterend gemaakt hoor.
succes en bedankt voor het meedoen DCZ Liesbeth

Crealin zei

Waaaw Lenie,

je easel card met deze mooie molen is top, wat heb je een mooi tafereeltje gecreëerd!

Fijn dat je met deze vrolijke creatie meedoet bij AnMaCreatief.

Groetjes en fijn weekend,

Lins

Anne-Marije zei

Oh wat is dit een leuk kaartje! Er zijn zoveel mooie dingen te zien.
Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Gea zei

Hij is erg mooi geworden Leuk dat je mee doet bij DCZ gr Gea B

Glenda de Heide zei

Wat een super mooi easelkaart. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.
Veel liefs Glenda