Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 6 april 2012

Vrienden

Good Friends are like Stars.
You don't always see them,
but you know they're Always there......!
Dit vond ik een mooie tekst voor de Challenge bij de Dutch Card Lovers .
Hier was de uitdaging maak een kaart met een gezegde of spreuk erop.
Een kaart gemaakt met veel sterren en 2 vriendinnen.
De digistempel is van Sliekjes en ingekleurd met Derwents.
Papier van Forever Friends.

Groeten Lenie.

10 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke kaart Lenie en wat een mooie quote!
Bedankt voor het meedoen metDCL.
Groetjes Ellen

Corrie zei

Wat ben jij actief vandaag Lenie deze kaart is ook al zo leuk ga zo door het is smullen groetjes Corrie

José zei

Wat een leukerd Lenie. Erg leuke stempel en mooi kleurwerk. De quote is te gek zeg!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes, Jose

Babette zei

Wat een mooi kaartje en prachtige tekst.
groetjes Babette

Rosina zei

leuk kaartje Leny en ook de tekst vind ik erg mooi
suc6 met de challenge
fijne paasdagen
groetjes Rosina

Helen zei

Nou Lenie, ben even afwezig geweest, maar jij hebt niet stil gezeten. Wat een superleuke en mooie creaties heb je de afgelopen dagen weer geplaatst. Fijne paasdagen. Groetjes, Helen

Marjan zei

Heel mooie quote! Ook je kaartje is erg leuk! Dank voor je deelname aan DCL.

Groetjes, Marjan

Angèle zei

Als je deze kaart ontvangt, voel je je vast heel geliefd én een ster!
Heel leuk gedaan! Dank je wel voor je deelname bij DCL.

Fijne Paasdag, Angèle

Rosalien Zwackhalen zei

Geweldige quote en super kaartje. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Een prachtig gezegde en zo waar. Mooi verwerkt in dit kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL.