Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Kerstkaart met uil.

Alweer een kerstkaart maar ik vind het erg leuk om deze te maken.
Deze kaart gemaakt aan de hand van de sketch van Christmas Challenges
 Deze digistempel van een uil vind ik erg leuk.
Hij is ingekleurd met Derwents en glitter.
Papier is van hobbyvoordeel en de rand van Martha Stewart pons.
Hotfixsteentjes, Houten ijskristallen van Kars, lint en tekst gebruikt
Wil met deze kaart meedoen bij de Christmas Challenges.

Fijn Weekend en groeten Lenie.


7 opmerkingen:

Helen zei

wat een mooi kerstkaartje weer. De ijskristallen zijn een mooi extraatje erop. Je hebt de uil prachtig ingekleurd. Groetjes, Helen

Cindy zei

Het is een schatje, heel leuk de glinsteringen! Groetjes, Cindy

chrissy xx zei

Awhh!! What a cutie..Fabulous colours and LOving the sparkle.
Chrissyxx

Corrie zei

Wauw Lenie wat een poepie van een kaart zo schattig en kerstkaarten maken blijft leuk om te doen hè meisje lieve groetjes Corrie

Marianne zei

Heel mooi gedaan, heb de stempels zelf ook.
Ze zijn zo leuk.
Weet je dat er alweer drie nieuwe uit zijn?
Liefs, Marianne

Janneke zei

Wat een cutie ..
Leuk dat je mee hebt gedaan bij CCWS.

Janneke

Irene zei

Super leuk Lenie, hele mooie kleurtjes en de uil is echt enig!!!

Liefs, Irene