Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 14 mei 2012

Vintage kaart

Vintage kaart met een plaatje van een oude naaimachine.
Het 3D plaatje is van Mijn hobbykaart.
De mallen van de klosjes zijn van Joy en de stempel komt van internet.
Het schaartje is van MD , de steker met kralen is zelf gemaakt.
Het papier is een oud vintage blok .
Bij Hobbyvision is de challenge een fotoinspiratie en deze kaart vind ik er wel bij passen.
De oude knopen zijn uit de knopendoos van mijn Oma en deze met lint vastgemaakt.
Rozen plaatje komt van internet.
Dit is de binnenkant van de kaart met een label van MD en een tekststempel van Irene.
De naaimachine is een mal van Joy
Ik wil met deze kaart ook meedoen bij de challenge van de Creatieve Zebra, alles mag.

Ik wil iedereen een fijne dag toewensen en het zonnetje schijnt al heerlijk, lekker van genieten vandaag.
Groeten Lenie

7 opmerkingen:

Jenine zei

Dat is een erg mooie kaart Lenie!!

Erg leuk dag je meedoet met onze HobbyVision Challenge.

Liefs Jenine

Made by Jolanda zei

Goedemorgen,

Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met

Prisma potloden.
En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

Liefs,
Jolanda

Caroline zei

Super leuke kaart heb je gemaakt Lenie! Helemaal de foto inspiratie. Leuk dat je meedoet met de Challenge van HobbyVision en ik wens je veel succes. Groetjes, Caroline

chrissy xx zei

WoW! Just Gorgeous. Fabulous colours. Fabulous design...LOve it.
Chrissyxx

Corrie zei

Dit is een héle mooie kaart leuk gemaakt hoor!! groetjes Corrie

Debby Kuster zei

een hele leuke vintage kaart
bedankt voor je deelname aan DCZ

groetjes Debby

danielle zei

Wauw, wat mooi.
Bedankt voor je deelname aan dcz.

Groetjes, Danielle