Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zondag 15 juli 2012

40 jaar getrouwd.

Voor mijn ouders die 40 jaar zijn getrouwd een hele speciale kaart gemaakt.
Het is een ronde cirkel kaart en de werkwijze van een you tube filmpje gehaald.
 Dit is de voorkant van de kaart en als je de strik openmaakt gaat hij open en krijg je 4 vlakken.
Veel persoonlijke plaatjes en mallen gebruikt en ook in de kleur die mijn moeder mooi vind.



Was een heel werk om te maken maar wel erg leuk.

Wil met deze kaart meedoen bij de challenge van Krea Teja maak een ronde kaart met als thema trouwen.
Ook meedoen bij GeWe Hobby waar de opdracht is en ronde kaart met kleuren.

Groeten Lenie

7 opmerkingen:

Corrie zei

Wat ziet dit er kunstig uit Lenie.
Ik denk dat je ouders er blij mee zullen zijn je hebt er een mooi geheel van gemaakt en natuurlijk gefeliciteerd met het 40 jarig huwelijk van je ouders
groetjes Corrie

Helen zei

wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Daar zullen je ouders heel blij mee zijn. Proficiat met het 40jarig huwelijk. Groetjes, Helen

Irene zei

Schitterend Lenie, wat zullen je ouders blij verrast geweest zijn!!

Liefs, Irene

Anita Meijer zei

Wauw wat een kunstwerkje Lenie daar zullen je ouders wel heel blij mee zijn, ik vind het knap wat je hebt gemaakt, super.
Groetjes van Anita

Frouwke zei

wat een prachtige carrousel kaart heb je gemaakt!
grts
frouwke

Made by Janet zei

Dat is een hele mooie ronde kaart !!

Bedankt dat je meedoet bij de challenge van Ge-We hobby!!

Groetjes Janet

Je@net zei

Wat een mooie en originele creatie, Lenie!