Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 12 juli 2012

Tuut Tuut, race aap komt eraan

Een kaart gemaakt voor een verjaardag met deze leuke digi van Bugaboo.Een aap die in een race auto rijdt.
De sketch komt van de Catch the bugaboo blog Stella says sketch 114.
Papier is van een blokje van Kars en de verkeersborden en stoplicht heb ik zelf gemaakt, vind dit wel bij de stempel passen.
Verder nog lint met een strik en een Martha Stewart pons gebruikt.

Bij het maken van deze kaart alles erg enthousiast opgeplakt en aan het versieren, totdat ik de kaart wil openen en alles verkeerd op geplakt is. De kaart gaat aan de verkeerde kant open HAHAHA, wat een beginners fout zeg. Maar lossen we wel weer op hoor en op de foto kun je het niet zien toch.
Vond het wel leuk om te vertellen, soms ben je zo druk bezig dat je er niet aan denkt om de kaart goed te leggen.

Wil ook een nieuwe volger Doris van harte welkom heten op mijn blog.
Groeten Lenie

9 opmerkingen:

Frouwke zei

wat een leuke kaart, en die beginners fout maken we allemaal wel meer dan eens. Ik knip hem dan meestal door en plak hem op een nieuwe kaart. Is wel wat zwaarder maar gaat dan wel fatsoenlijk open.
grts
frouwke

Irene zei

Wat zal de ontvanger hier van stralen, een super leuke kaart Lenie!! Wat je verteld komt me heeeeeeel bekend voor...........we zijn helemaal niet fanatiek bezig hoor, hahaaa!!!

xx Irene

Corrie zei

Hallo Lenie ,wat een schatje heb je weer gemaakt,het is net zoals Frouwke zegt doorsnijden en op een andere plakken, ik had het nog met mijn beterschap kaart daar zat aan de onderkant wat kit en heb ik zo ook opgelost.Ik weet wel zeker dat het jou ook lukt.Je kaart is prachtig
groetjes Corrie

chrissy xx zei

A FABulous Fun Card...
Such a cute image...Gorgeous colours too.
Chrissyxx

Anita Meijer zei

Hahaha hoe herkenbaar, had ik laatst ook. Maar je kaartje is super geworden, geweldig met die felle kleuren, ik hou ervan.
Groetjes van Anita

Cheryl First zei

This is such a super fun card! Love it!
Thanks so much for joining the Stella Says Sketch Challenge this week over at Catch the Bug! Hope to see you again!

((HUGS))
Cheryl First
aka Cafexpressions
DT Member for Bugaboo Stamp

jolanda zei

mooi jongenskaartje

Dora zei

wat vind ik dit kaartje super!!
geweldig hoe je dit gemaakt en gecombineerd hebt.
het is ook zo grappig met die plaatje.
groetjes

Plony zei

Hihi, wat een mop maar zoiets gebeurd ons allemaal wel eens hoor. Het is een schattig kaartje geworden en ik vind het stoplicht en de verkeersborden superleuk verzonnen.
Fijn weekend en lieve groetjes, Plony