Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 2 juli 2012

Verjaardags 3D kaart

Een kaart gemaakt met het 3D plaatje van Yvonne, wat maakt zij mooie plaatjes.
Ook de nieuwe creatable van Marianne  Design gebruikt.
Verder twindraad en kralen gebruikt en de tekst creatable van MD, deze laatst gewonnen bij challenge blog van Marianne Design.
Wil met deze kaart meedoen bij de challenge van Hobby vision, de uitdaging is gebruik een 3D plaatje.
Wil ook meedoen bij de Creatieve Zebra waar de challenge is een verjaardagskaart.

Wil nog even vertellen dat ik ben uitgekozen met mijn vaderdagkaart als kaart van de week bij de Nederlandse Kaarten uitdaging en dat wel op mijn verkaardag 1 juli. Is dat geen leuk kado.

Maar nog meer kado's gekregen voor mijn verjaardag want op 1 juli ben ik ook uitgekozen voor de top 3 bij de The Dutch Magnolia Chickies  bij de challenge vakantie. Dit met mijn Kofferkaart.


Mijn verjaardag kan niet meer stuk.
Heb ook heel veel knutsel spullen gekregen zoals nieuwe mallen en paperblocs van MD, mallen van Crealies, 3D knipvellen van Yvonne, Hobbyboeken en borduurspullen van mijn kinderen.
Jullie zullen deze vast nog op kaarten tegenkomen.
Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kaarten, erg leuk om ze elke keer weer te lezen.
Groeten Lenie

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Lenie,
nog van harte met je verjaardag gisteren! En je bent op allerlei manieren verwend zeg!Ik kan me helemaal voorstellen dat je verjaardag niet meer stuk kan. Leuk als je kaart dan nog even in het zonnetjes gezet wordt en nog en top 3 plaats!!
Ben benieuwd naar je nieuwe spullen. We zien ze wel langs komen op je creaties!

groetjes,

GerJanne

Corrie zei

Nog van harte gefeliciteerd je hebt leuke cadeautjes gekregen ik geloof graag dat je dag niet meer stuk kan.De plaatjes van Yvonne zijn inderdaad heel schattig jij hebt er een pracht kaart mee gemaakt.
groetjes Corrie

Cindy zei

Hoi Lenie, Je kaart is weer superleuk. Gefeliciteerd met je verjaardag en met je top3 positie. Hartstikke leuk voor je! Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Als eerste Lenie nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren en ik heb de 2 winnende kaarten gezien hoor, helemaal top voor je. Jouw dag kon inderdaad niet meer stuk. Dit is ook weer een schitterend kaartje geworden.
Groetjes van Anita

Debby Kuster zei

Ook namens mij natuurlijk nog gefeliciteerd. hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad.

Je kaart is erg schattig lioef dat muisje. bedankt voor de deelname aan DCZ

liefs Debby

jolanda zei

nog gefeliciteerd.
Je kaartje is prachtig

Marianne zei

Heel mooi kaartje weer.
Liefs, Marianne

Dora zei

gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat heerlijk verwend bent met leuke kadoos. en gefeliciteerd met je kaart van de week. altijd bijzonder dat een kaart wordt gekozen.
deze kaart is ook weer heel leuk gemaakt.
groetjes

Anoniem zei

Leuk gedaan hoor! Leuke kleuren combi! Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra!
Groetjes Jacomijn

Frouwke zei

Schattig kaartje, en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
grts
frouwke

Caroline zei

Hoi Lenie,
Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Ik vind dat 3D plaatje ook geweldig leuk. En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Bedankt voor het meespelen met de Challenge van HobbyVision en veel succes! Groetjes, Caroline

Glenda de Heide zei

Prachtige 3d-kaart. Bedankt voor je deelname bij DCZ.

Veel liefs Glenda

Liefs Ineke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Hobbyvision.

Groetjes van Ineke