Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 10 september 2012

Aapje

Een lief kaartje gemaakt met een digi van Sliekje, zij kan zo mooi tekenen en maakt ook prachtige gratis digi's.
De sketch is van Derwents en Primas, er een tropische kaart van gemaakt.
Sorry voor de slechte foto maar het was al donker toen ik hem maakte.
Wil ook nog vertellen dat ik heb gewonnen bij de Winterwonderland, wat leuk he.

Bedankt voor al jullie reacties en ook een hartelijk welkom aan een nieuwe volger Stefanie uit Duitsland.
Groeten Lenie

12 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje met schattige afbeelding

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hoi Lenie,
ik had de reactie geplaatst en zag toen dat het stikte van de typefouten.
Ik vind je kaart helemaal leuk!! Sliekje makt inderdaad heel erg grappige, leuke en lieve digi's.
Vandaag ook een kaartje met deze sketch gemaakt. Heel leuk.

GerJanne

Corrie zei

Ik vind het een schatje Lenie,wat geeft het dat je foto niet zo is als jij het wilt,heb ik ook weleens hoor.
We kunnen het goed zien hoor meisje hoe prachtig jij je aapjes kaart hebt gemaakt,ik vind het een plaatje
lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een grappige stempel! Ik vind je kaart weer heel leuk! Gaaf dat je gewonnen hebt, je maakt ook zulke mooie dingen! Groetjes, Cindy

Greet van Maurik zei

Wat een lief kaartje zeg, heel leuk gemaakt.

groetjes

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je prijs Lenie, super en wat is dit ook weer een lief kaartje geworden.
Groetjes van Anita

jokiedebeer zei

Gefeliciteerd dat je hebt gewonnen bij winterwonderland,
En het kaartje is heel erg leuk Lenie.
groetjes joke

marion zei

Wat een lief kaartje, wat leuk dat je meedoet bij Derwent & Prisma. Ik hoop dat je de volgende keer gezellig weer meedoet. Liefs, Marion

Dora zei

een hele leuke kaart met die digi van Sliekje.
gefeliciteerd met je gewonnen kaart. geweldig!!! was ook wel een hele mooie kaart.
groetjes

Dina zei

een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

Wilma zei

Wat een leuk kaartje!
Super dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
groetjes, Wilma