Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Kerstbeer

Een kaart gemaakt met de sketch van Creanijn met een 3d plaatje van een kerstbeer erop.
Hiervoor kerstpapier van de Action gebruikt. Verder nog versiert met kransje, lint en tekst.
Wil met deze kaart meedoen bij ;
Anma creatief ; Beren
Creanijn ; Sketch.

Vandaag een hele leuke dag op de Creabeurs gehad en weer veel gezien.
Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties en wens iedereen een fijn weekend toe.
Groeten Lenie

13 opmerkingen:

Frouwke zei

wat een schattig prentje, leuke kaart!
grts
frouwke

Helen zei

wat een mooi kerstkaartje. Lief plaatje heb je gebruikt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Marianne zei

Leuke kaart Lenie.
Liefs, Marianne

Greet van Maurik zei

Heel lief kerstkaartje Lenie.

Fijne zondag.

Anita Meijer zei

Wat heb je een schitterend kerstkaartje gemaakt Lenie, lief met dat beertje.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Lief kaartje, heel leuk met dat beertje..het is weer een schatje..

Liefs Ans

Corrie zei

Jij ligt al lekker te slapen, ik ben net thuis ,dan wil ik toch nog even mijn blog af en zie ik jouw prachtige beren kaart Lenie héél erg schattig.lieve groetjes Corrie

jokiedebeer zei

Och wat een schatje Lenie.
groetjes joke

LottesCards zei

Wat een lieve kerstkaart!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief,

liefs Lotte

Rosina zei

Moooooi kerstkaartje Lenie....leuk dat kerstbeertje....
groetjes Rosina

Adriana zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
Dank-je-wel voor het meedoen met de BERENchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Creanijn zei

Leuk hoor! en bedankt ook voor je deelname aan de Creanijn Challenge!!!

Anne-Marije zei

Wat een mooie kerstkaart met een heel schattig beertje!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
xxx Anne-Marije