Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 11 februari 2013

babykaart

Een kaart gemaakt voor een baby voor de challenge bij Marianne Design.
Het is dan de bedoeling dat je producten van MD gebruikt.

Papier, 3d plaatje, tekststempel, en mallen frame, box en baby zijn allemaal van Marianne design.
De kinderwagen is van Joy. Verder nog wat houten figuurtjes en strass steentjes gebruikt.
Ik heb er een easelkaart van gemaakt want dit is de challenge bij Krea 2 day.
Er is ook nog een challenge bij Hobbyhome om een babykaart te maken.

Zoals jullie zien weer een ander layout voor mijn blog, vind het elke keer leuk om een nieuwe op te zoeken en er is ook zoveel keuze.
Bedankt voor alle reacties en wil een nieuwe volger Antionette van harte welkom heten.
groeten Lenie

21 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw lenie heel erg mooi!

Groetjes ida

Anoniem zei

Prachtige easelkaart Lenie in mooie kleuren.Groetjes Joke

Durvina zei

Dit vind ik zoooo schattig.
De papiertjes en de babyplaatjes blijven leuk.
Je hebt er een heel leuk geheel van gemaakt!!

liefs, Durvina

Irene zei

Gaaaaaaaf ziet je blog er uit Lenie en je babykaart is te gek, zo leuk gedaan allemaal!

Fijne week, Irene

jokiedebeer zei

Mooi kaartje Lenie,
En je lay out voor je blog is ook prachtig

groetjes joke

Helen zei

wat een prachtig babykaartje. Groetjes, Helen

Marga50 zei

Wat een prachtige baby easelkaart heb je gemaakt Lenie. Super! Groetjes Marga.

Blankina zei

Wat een mooie babykaart!!
Heel origineel en mooie combinatie van kleurtjes,

Lieve groetjes
Blankina

Jeannette zei

hoi Lenie, ik dacht even dat ik verkeerd zat, maar nee hoor, prachtige nieuwe lay-out heb je en je kaartje is ook weer zo superleuk, geweldig gewoon, en wel 3 challenges om aan mee te doen, daar moet een prijs uitkomen, kan niet anders, groetjes en veel succes bij die challenges, groetjes Jeannette

Marcella zei

Hoi Lenie

Prachtige easelkaart heb je gemaakt erg veel leuks op t ezien .
Groetjes Marcella

Unknown zei

Mooie kaart en je blog ziet er prachtig uit!

Groetjes, Priskilla

marja zei

OOOOH Lenie wat een prachtig kaartje!

Lieve groetjes Marja.

Cindy zei

Je kaart is een plaatje. Ik vind hem heel gaaf geworden! Groetjes, Cindy

Creahannie zei

Oh wat vind ik dit een leuke kaart!!!Mooi gemaakt hoor!!!

Gr Hannie

Trijntje zei

Wateen prachtige babykaart Lenie. Groeten Trijntje

Rosina zei

Heel schattig babykaartje Lenie....
leuke detail erop gemaakt.
Ook je bloglayout is al mooi in voorjaars kleurtjes.....
groetjes rosina



Anita Meijer zei

Oh wauw Lenie, wat is die supermooi zeg, echt zo mooi met al die details, echt superlief kaartje.
Liefs van Anita

Marjolein zei

Hallo Lenie,

Wat een schattige kaart heb je gemaakt, zeg!!
Erg lief!

groetjes,

Marjolein

Dora zei

prachtige kaart!!
groetjes

Anita zei

Wat een prachtige easelkaart voor onze challenge Lenie
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita
MD blog

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Hobbyhome hobbyartikelen

Lieve groetjes hanneke