Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

woensdag 20 februari 2013

mandje met hartjes

Een mandje gemaakt met het patroon wat je krijgt bij de challenge van Duo challenge.
Papier is van een blok van de Action.
Ik heb 4 foto's gemaakt dan kun je het mandje van alle kanten goed zien. 
Vlinders en vogel mallen zijn van MD en zo ook de mal van het boompje.
Onder het hengsel nog kant vastgeplakt. Ook strikjes in de boom vast gemaakt.
De stempels van MD en het hengsel vastgemaakt met een brad.
Het is zo een lief mandje geworden waar een klein kadootje in past.
Wil met deze kaart meedoen bij;
Duo challenge; patroon mandje
Anmacreatief ; alles behalve een kaart.

Hartelijk welkom aan een nieuwe volger Leny.
Tot blogs en groeten Lenie.


15 opmerkingen:

Marga50 zei

Wowwww schitterend Lenie,wat een hele mooie creatie. groetjes Marga.

Anoniem zei

Prachtige mandje heb je gemaakt Lenie.

made by ineke zei

leuk zeg!
gr ineke

jokiedebeer zei

Leuk gedaan Lenie
groetjes joke

jokiedebeer zei

Leuk gedaan Lenie
groetjes joke

Creahannie zei

Héél erg leuk gedaan Lenie!!Leuk ook dat boompje,

Gr Hannie

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
je hebt een schattig mandje gemaakt..

Liefs van Ans

Rosina zei

Heel lief mandje Lenie, leuke details heb je erop gemaakt....echt een lentedoosje.
suc6 met de challenges
groetjes Rosina

Marcella zei

Hoi Lenie

Ziet er weer super uit .
Groetjes Marcella

Corrie zei

Je hebt een héél mooi mandje gemaakt Lenie, mooi dat je 4 foto's hebt gemaakt, kunnen we het van alle kanten bewonderen, mooi gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Irene zei

Een beeldige mand heb je gemaakt en super dat we het aan ale kanten goed te zien krijgen!!!

xx Irene

Dora zei

erg leuke mandje gemaakt, mooi versierd.
ik heb de mijne ook klaar maar kan hem nog niet laten zien omdat mijn vader zaterdag jarig wordt en krijgt dit dan....hij kijkt ook op mijn blog vandaar...
succes.
groetjes

GerJanne zei

Hee wat grappig! Jij was met hetzelfde papier bezig als ik!
Het is een superlief mandje geworden!
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Lenie, ik vind het prachtig, een kunstwerkje weer.
Liefs van Anita

Adriana zei

Gezellig mandje heb je gemaakt. Leuk gedaan met de roosjes zo langs de onderkant.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief deze maand!
Groetjes Adriana