Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Sneeuwbolkaart

Een kaart gemaakt met de sketch van EKEF en als thema een sneeuwpop.
Bij ons is er gisteren gelukkig geen sneeuw gevallen en dus allen maar sneeuw op deze kaart.
Papier is van Boekenvoordeel, digiplaatje is van Dearie Dolls Digi stamps is het geen schattig plaatje van die sneeuwbol. Mijn dochter spaart al een paar jaar sneeuwbollen en als we ergens zijn op vakantie of dagje uit zijn we altijd op zoek naar een nieuw exemplaar. Ze heeft er al ongeveer 45 stuks.
De sneeuwvlokken komen van een verpakking en lint uit de oude doos van mijn oma, dit is dus gerecycled voor de challenge bij Creanijn.

Wil met deze kaart meedoen bij;
EKEF ; sketch en sneeuwpop.
Creanijn ; Recyclen.

Wil iedereen bedanken voor al die leuke reacties en komen ook steeds meer volgers bij.
Tot blogs en groeten Lenie

19 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Wat ben je een vroeg vogel, Lenie. Mooie kaart en vrolijke kleuren. Het is een mooi papiertje dat je daar hebt gebruikt en zo gemat op blauw geeft het een frisse uitstraling.
Nog een fijne vrijdag.

Patricia

Unknown zei

Mooi kaartje heb je gemaakt!

Groetjes, Priskilla

jokiedebeer zei

Mooi kaartje Lenie, en wees blij alleen sneeuw op het kaart en niet in de straat Hier ligt helaas wel bah.
groetjes joke

Creanijn zei

Een ontzettend leuke kaart hoor!
En bedankt ook voor je deelname aan de Creanijn Challenge!

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,

Mooie, vrolijke sneeuwpopkaart heb je gemaakt..leek dat sneeuwbaleffect..

Liefs van Ans

Jolara zei

prachtig liefs joyce

Anoniem zei

Mooie kaart Lenie.Groetjes Joke

Greet van Maurik zei

Leuke en vrolijke kerstkaart.

Fijne dag

Rosina zei

Heel leuk Lenie die sneeuwbollenkaart van je. Ook de kleurtjes lekker fris
TOP!!
suc6 met de challenges
groetjes Rosina

Creahannie zei

Hele leuke vrolijke kaart Lenie!!!
Sukses bij de challenges,

Fijn weekend,

Gr Hannie

Astrid zei

Een schitterend kaartje Lenie, prachtig !

liefs Astrid

Wendy zei

Wat een leuke en vrolijke kerstkaart Lenie!
Groetjes en een fijn weekend, Wendy

Marcella zei

Hallo Lenie

Prachtige kaart is het weer
erg leuk die sneeuwpop in die bol .

Groetjes Marcella

Marga50 zei

Wat een prachtige kaarten stempel Lenie. fijn weekend, Marga.

roelien zei

Mooie kaart hoor! Leuk dat je meedoet met EKEF!

chrissy xx zei

Awhh! Super cute image...FABulous colours...LOve it Lenie.
It's GORgeous.
Chrissyxx

Tinie zei

Wat een leuke kaart met deze grappige sneeuwpop!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

GerJanne zei

Wat leuk deze kaart. Ik herken meteen de sketch van EKEF. Leuk gedaan. Ik ga proberen mee te doen, maar of het lukt.... De inspiratie is even een weekend er tussenuit, lijkt het..
Groetjes,
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer super gemaakt Lenie, ik vind hem weer helemaal top.
Liefs van Anita