Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

woensdag 13 maart 2013

BORDUURKAART IN WIT

Wat een moeilijke uitdaging was dit zeg, maak een borduurkaart in wit is de challenge bij Fadengrafik.
Wat ga je daar van maken en gezocht naar een patroon en deze komt van de site bij Hobbyjournaal.
Een schaapje is wit en zodoende dit kaatje gemaakt, er ook witte kraaltjes op geborduurd.
Alleen de ogen en mond is heel licht roze want anders zie je zijn gezicht niet.
Een lief kaartje voor een geboorte vind ik zelf, maar geef mij maar liever mooie en vrolijke kleuren om mee te borduren hoor.

Groeten Lenie

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou je kaart is prachtig,schitterend borduurwerk.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Mooie kaart hoor! Moeilijke opdracht dat wel... maar ik vind hem super!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Jolara zei

wat mooi liefs joyce

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Toch is je kaartje heel erg leuk geworden, mooi alles in het wit..een lief geboortekaartje..

Liefs van Ans

Corrie zei

Ondanks dat je het een moeilijke opdracht vond Lenie, ik vind je kaart schattig, mooi geborduurd, dank je wel voor het meedoen bij de challenge van de Fadengrafik.
Ik ga weer snel mijn bed in.
Lieve groetjes Corrie

Marcella zei

Hoi Lenie

Nou die uitdaging is je erg goed gelukt ,hij ziet er prachtig uit en erg mooi geborduurd .
groetjes Marcella

Greet van Maurik zei

Mooie kaart zo in het wit.

Groetjes Greet

Cora Schram zei

Ik vind hem enig geworden.

Groetjes Cora

Richtsje zei

Je kaartje ziet er wel heel lief en mooi uit met dit schitterende borduursel Lenie! Prachtig gedaan!

Groetjes Richtje

Unknown zei

wat een lief kaartje!

Groetjes, Priskilla

manuela zei

Mooie kaart hoor! Moeilijke opdracht dat wel... maar ik vind hem super!

groetjes Manuela

jokiedebeer zei

Heel mooi
groetjes joke

Rosina zei

Dat is een super lief kaartje Lenie...wat heb je dat schaapje leuk geborduurd....TOP!!!
groetjes Rosina

PIKO hobbyblog zei

Een schitterende kaart!
Groetjes,
pia

Frouwke zei

oh wat leuk!
grts
frouwke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Het is een leuke kaart daar zou mijn kleindochter blij mee zijn die vindt alles mooi waar schapen op staan .heel mooi dus.
Liefs Rianne.

lenywim35 zei

Lieve kaart met dat schaapje Lenie. Dikke wol voor een dikke trui. Wanneer kunnen ze echt uit? gr leny

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gedaan Lenie, ik vind het een plaatje geworden. Super.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Haha wat een lief kaartje, moet ook
eens kunnen hoor zo tussendoor ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Cindy zei

Hoi Lenie,
Het was inderdaad geen makkelijke opdracht maar je kaart is echt geweldig geworden! Leuk dat je weer meedoet bij de challenge van de Fadengrafik! Groetjes, Cindy

BAstelfeti zei

Ist die süß und so zart. Das kleine Lämmchen ist einfach nur süß, man möchte es am liebsten gleich streicheln.
Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 34 Fadengrafik-Challenge.

Gruß BAstelfeti