Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 18 april 2013

JONGENSKAART

Ja weer een jongenskaart gemaakt met een 3d plaatje dit is voor de challenge bij nadia's
Vind het altijd leuk om deze kaarten ook te maken.
Nou is het geen stoere kaart voor een jongen??

Wat leuk om te lezen dat er nog meer volgers zijn die geen koffie lusten, dit wordt niet altijd begrepen dat je dit niet drinkt. Jolanda jouw reactie herken ik ook hoor dat er vreemd wordt gereageerd als je voor koffie bedankt en liever thee wil.
Maar ja zoals er ook al in een paar reacties stonden smaken verschillen gelukkig maar.
Bedankt voor alle reacties en ook op mijn haakwerk.
groeten Lenie

21 opmerkingen:

Marjolein zei

Dat is een leuke kaart geworden!
Misschien ook leuk om mee te doen bij de challenge 'here come the boys'?
Groetjes,

Marjolein

jokiedebeer zei

Heel erg leuk Lenie,
groetjes joke

Marianne zei

Helemaal perfect gedaan.
Liefs, Marianne

Cora Schram zei

Wat een lekker stoer kaartje.
En een enig detail dat stuurtje. Waar heb je die gevonden?

Groetjes Cora

Rosina zei

Hele leuke stoere jongenskaart...wel een "rijke boy" volgens mij zo'n luxe auto erbij....
heel mooi hoor Lenie....
groetjes en fijne donderdag
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Prachtige, stoere jongenskaart heb je gemaakt..heel mooi gedaan.
Liefs van Ans

Trijntje zei

Zeker een mooie stoere jongenskaart Lenie. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Schitterende kaart,leuk met de auto.Groetjes Joke

Richtsje zei

Lekker stoer voor een jongenskaart Lenie! Wie droomt er niet van om zo'n snelle auto te krijgen...Leuk bedacht en gemaakt!

Groetjes Richtje

Dora zei

prachtige jongenskaart!

Anita Meijer zei

het is inderdaad een schitterend stoer jongenskaartje geworden Lenie, ik vind hem prachtig. En eh het is helemaal niet raar hoor om thee te willen in plaats van koffie, tenminste dat vind ik dan, heb er zat in mijn kennissenkring.
Liefs van Anita

Greet van Maurik zei

Wat een leuke, stoere jongenskaart.

Groetjes Greet

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Het is inderdaad een mooie stoere jongenskaart.degene die de kaart krijgt zal er blij mee zijn.
liefs Rianne

KarinsArtScrap zei

Een gave en stoere jongenskaart.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

Jeannette zei

hallo Lenie, erg leuke jongens/mannenkaart weer, je kan ze maar op voorraad hebben, groetjes Jeannette

lenywim35 zei

Heerlijk, ik ben dat helemaal gewend. Ik lust graag koffie, maar allebei de schoondochters gruwen er van. en onze kleindochters alleen thee, en de jongste kleinzoon, thee met melk.
Ik ben een echte koffieleut.Kan je me voor wakker maken Wel coffeine vrij.

groetjes leny w

Ghea zei

wat een stoere jongenskaart.
Heel erg leuk gedaan....liefs ghea

Cindy zei

hoi Lenie, wat heb je een superleuke jongenskaart gemaakt. echt gaaf! liefs cindy

Antoinette Voorn zei

Weer een super creatie ! Prachtige kaart heb je gemaakt, een toppertje.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Ans S. zei

Wat een prachtige jongenskaart, echt heel stoer, mooi gemaakt.

Groetjes Ans

cristel zei

een hele coole jongenskaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
grtjs Cristel