Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

MARITIEME KAART

Een kaart gemaakt met de sketch van Scrapplezier challenge. Wilde er een maritieme kaart van maken voor een verjaardag van een man.
Papier en stempel is van boekenvoordeel en mallen van MD.
Was een erg leuke sketch om te gebruiken, hieronder zie je de sketch
Iedereen een heel fijn weekend toegewenst en groeten Lenie.

19 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Lenie, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Leuke uitwerking van de sketch, mooie maritieme kaart..liefs van Ans

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel leuk kaartje met mooie stempel.
liefs Rianne

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lenie, leuke sketch en die stempel van het schip is ook prachtig....

groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

Hele mooie gave mannenkaart!

Gr Antoinette

Rachel zei

Mooi kaartje!
Rachel xx

Greet van Maurik zei

Prachtige kaart met een hele mooie zeilboot.

Groetjes,

Greet

GerJanne zei

Mooi Lenie, een echte stoere mannenkaart! EN de sketch is ook erg mooi!
GerJanne

Cindy zei

Prachtige kaart Lenie, ik vind de kleuren ook erg mooi! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Mooi gemaakt Lenie, mannenkaarten blijven moeilijk om te maken, maar het is jouw weer prima gelukt.
Lieve groetjes,Corrie

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Liefs, Marianne

Richtsje zei

Prachtige maritieme kaart Lenie! Leuk gedaan met deze stempel en je gekozen papier. Een heel mooi geheel

Groetjes Richtje

Jeannette zei

wat een gezellige header en achtergrond Lenie en je kaartje is ook weer helemaal top, echt weer tijd voor maritieme kaarten, erg leuk, groetjes Jeannette

Trijntje zei

Leuke maritieme kaart Lenie. Het stempeltje is erg mooi. Fijne pinksterdagen. Groeten Trijntje

Creahannie zei

Echte mannenkaart, erg mooi!!!

Gr Hannie

Alida zei

en dat is goed gelukt een mannenkaart, mooi zo in dat blauw Lenie, bedankt voor je deelname aan de kaartensketch bij ScrapPlezier.

Dora zei

prachtige mannenkaart, mooie combinatie van kleur.
prachtige stempel gebruikt....

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Je hebt de kaart goed na gemaakt na de sketch, erg leuk kaartje.

Groetjes Ida

Erica ♥ zei

Wat heb je deze kaart prachtig
gemaakt, ik vind hem super ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl