Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Pasteltinten

Een kaart gemaakt in mooie en lieve pasteltinten.
Plaatje komt van internet en verder roosjes, hekje en klimop met bloemen mallen gebruikt.
hartjes label met de felicitaties erop.
Wil met deze kaart meedoen bij Crealing waar de uitdaging is Pastel kleuren.

Wil iedereen heel hartelijk bedanken voor de reacties en een fijn weekend toegewenst.
De vakantie zit er helaas weer op maar hebben wel heerlijk genoten.
groeten en tot blogs Lenie

10 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Lenie,

wat een mooie kaart in prachtige kleuren.

Groetjes Greet

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooie kaart leuke combinatie en kleuren.
Liefs Rianne

Antoinette Voorn zei

Ohhh mooie kaart en krijg direkt zin in de zomer mooi plaatje en de kleurtjes zijn lekker vrolijk!

Gr Antoinette

Jeannette zei

Heel lief kaartje Lenie, grappig dat hekje erbij, fijne moederdag en groetjes, Jeannette

Anoniem zei

Wat een leukerd! Mooie kleurencombinatie.

Liefs, Myriam

jokiedebeer zei

Mooi Lenie,
Ja vakantie is altijd zo voorbij,
Nou geniet nog even van een fijne moederdag
groetjes joke

Lisanne zei

Hoi Lenie,

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt!

Een fijne week toegewenst!
Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

GerJanne zei

Ha Lenie,
wat een mooi pastelkaart heb je gemaakt! Ik vind het een heel gave combi!
En hier is de vakantie ook weer bijna voorbij. Vanavond weer naar school...
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi zomers kaartje Lenie....misschien dat de temperatuur ervan gaar stijgen....het is triest hoor die kou weer....maar van jouw kaartje word ik vanzelf warm....

groetjes Rosina

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Super mooi kaartje, erg mooie indeling.

Groetjes Ida