Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

KAART VOOR HET BRUIDSPAAR

Een kaart gemaakt voor een bruidspaar, is hij niet schattig.
Mallen zijn van x-cut en plaatje van studio light. Ringen is een mal van MD.
Borduurpatroon van Jenine uit Hobbydols 86.

Wil met deze kaart meedoen bij;
DCL ; kaart voor huwelijk.

Iedereen een fijn weekend toegewenst en groeten Lenie

21 opmerkingen:

Cora Schram zei

Wat een schattig kaartje is dit zeg.
Leuk gecombineerd met het borduurtje.

Marcella zei

Hoi Lenie

Een prachtig kaartje plaatje is erg schattig .
En je hebt hem erg mooi geborduurd .
Fijne zondag
Groetjes Marcella

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een mooi huwelijks kaartje heb je gemaakt, ook leuk met het borduurpatroon van Jenine erbij.

groetjes Anita

Helen zei

wat een mooi kaartje. Groetjes

Patricia Wanten zei

Mooi en vrolijk kaartje, Lenie. Prachtig, zeer fijn borduurwerk.
Groetjes

Patricia

Antoinette Voorn zei

prachtige kleurencombinatie en je versiersels en helemaal uit de kunst!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Greet van Maurik zei

Heel mooi Lenie,

Fijne zondag,

Greet

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Wat een prachtkaart is dit, heel mooi geborduurd, lief plaatje en heel leuk afgewerkt..liefs van Ans

Anita Meijer zei

En of die schattig is, ik vind het een prachtig kaartje Lenie.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wat een schattige trouwkaart heb je gemaakt Lenie, prachtig met het geborduurde erbij, dat maakt je kaart helemaal geweldig.
Lieve groetjes,Corrie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een lieverdje en zo mooi geborduurd.echt super.
Liefs Rianne

Jeannette zei

schattig huwelijkskaartje Lenie en heel mooi bijpassend borduurtje, groetjes Jeannette

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk en lief!
Mooi gemaakt.

Groetjes Ida

GerJanne zei

Hoi Lenie, ik vind het en plaatje!! Prachtige kaart en het borduurwerk heb je ook al zo netjes weer gedaan!
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Prachtige kaart en mooi borduurwerk erbij.Groetjes Joke

Rosina zei

Prachtig trouwkaartje lenie en ook het borduurwerk is weer schitterend...

groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, mooi borduurtje, en
ik herkende het plaatje al, mooi
geworden hoor ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Riet zei

Wat een prachtige kaart.
Lief die beertjes zeg.

Liefs Riet.

jolanda zei

mooie lieve kaart

Angèle zei

Mooi gedaan Lenie! Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

anja curvers zei

Wat een lief kaartje zeg bedankt voor je deelname aan DCL.