Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zondag 23 juni 2013

post kaart

Een kaart gemaakt met thema post, dit is de challenge bij Cards en Scrap.
Het is een mannenkaart geworden met een plaatje van een postbode van vroeger.
Verder de fiets mal en lantaarn mal gebruikt waar ik een postbus van heb gemaakt (Marianne Design).
Deze mal kun je hier erg goed voor gebruiken. Nog wat plaatjes van postzegels en stempels op de kaart.
Wil met deze kaart meedoen bij;
Cards en Scrap ; post
Krea 2 day ; mannenkaart.
GeWe hobby ; alles mag
AnMa creatief ; verjaardagskaart

Wil eerst ook Wendy en Jolanda bedanken voor hun prachtige verjaardagskaarten die ik heb ontvangen.
Heel erg bedankt.
Groeten en tot blogs Lenie

25 opmerkingen:

Ans S. zei

Wat een prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt met het thema post.

Groetjes Ans

Monique zei

Wat een mooie kaart Lenie.

Ik heb jou een mail gestuurd voor je adres. Ik weet niet of je die hebt gekregen. Ik heb een kaart klaarliggen.

Weltrusten,
Monique

Plony zei

Hele mooie mannenkaart Lenie.....wat stoerder, zoals een mannenkaart hoort te zijn. Leuk gedaan. Lieve groetjes van Plony

Cindy zei

Hoi Lenie, wat heb je dit weer gaaf gedaan! Echt super. Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Wat is die weer geweldig Lenie, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Marcella zei

Hoi Lenie

Wat is je kaart weer leuk geworden .
een hoop moois op te zien .
Groetjes Marcella

Helen zei

wat een leuke kaart; goed idee met de lantaarnmal. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Unknown zei

Mooie kaart Lenie.

Luefs van Bianca

Patricia Wanten zei

Wat een leuke kaart, Lenie. En wat een creatieve ideeën om van de lantaarnmal een brievenbus te maken.
Knap gevonden.
Groetjes

Patricia

Greet van Maurik zei

Wat een mooie mannenkaart Lenie, heel mooi gemaakt.


Fijne dag,
Greet

Scraptastische hobby zei

Wat een geweldige vondst met de lantaarn mal om daar een brievenbus van te maken, een lekkere stoere post mannen kaart Lenie!
Groetjes van Gerie

Corinne Oosterhoff zei

leuke kaart en succes met de uitdaging van cards en scrap

gr corinne

jokiedebeer zei

Echt heel mee gemaakt Lenie en wat een goed idee om van de lantaarnmal een brievenbus te maken!!
groetjs joke

Richtsje zei

Helemaal passend in het thema "post" Lenie! Wat een superleuke kaart!

Groetjes Richtje

Irene zei

Knap hoe je die brievenbus hebt gemaakt, een gave poskaart Lenie!!
Ik red het helaas niet om een kaartje voor je te maken, je hebt het meer dan verdiend als heel trouwe blogster maar ik heb DT-werk en veel op het programma staan en lop mezelf een beetje voorbij op het moment, sorry!!

xx Irene

Nelleke zei

Wat een plaatje van een kaart. Echt heel mooi gedaan. Groetjes, Nelleke

Dora zei

ontzettende leuke kaart, en alles wat je hebt gebruikt(wat ik zag) past zo goed bijelkaar, heel toepasselijk.
groetjes

Creahannie zei

Schitterend Lenie, heel erg leuk.

Gr Hannie

Hermien zei

Dat heb je geweldig leuk gedaan Lenie, en past helemaal in het thema post!
Je kaartje is vandaag op de post gegaan.

Groetjes

Angela zei

Hoi Lenie,

Hartstikke leuk dat je met de schitterende kaart meedoet aan de challenge van GeWe Hobby.

XOXO Angela

anncreatief zei

Wat een leuke kaart en succes met de uitdaging van cards en scrap
Liefs annke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaart en er is zoveel te zien! Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
Groetjes, Yvonne

Anne-Marije zei

Wat een mooie mannenkaart!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
xxx Anne-Marije

* Üla * zei

Wat is dat een originele en mooie kaart, Lenie. Wat een leuk idee!
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij Cards en Scrap.
Groetjes, Ula

Trijntje zei

Hoi Lenie, Ik kwam deze kaart tegen.Wat ontzettend mooi. Groeten Trijntje