Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

VAKANTIE

Een borduurkaart gemaakt met als Thema vakantie en ja dan denk je aan het strand met prachtig weer.
Dit koetje is heerlijk zandkastelen aan het bouwen tussen de schelpen.
Patroon is van Betty de Groote uit Hobbyjournaal 89.
Plaatje is van Yvonne creation.

wil met deze kaart meedoen bij;
Kleurenfestijn; vakantie.
Duymelot ; Have fun at the seaside

groeten Lenie

15 opmerkingen:

Hermien zei

zo komen we al een beetje in de stemming, de jongens zitten in hun laatste schoolweek! Nu het zonnetje nog.

Groetjes

Antoinette Voorn zei

Wat een bjoeitie van een kaart, mooie kleuren en je afbeelding is super!!
Hhahaahaha... een koe aan het strand.....??? dat wil ik zien hoor.

Gr antoinette

Durvina zei

Wat een schattig kaartje!

groetjes, Durvina

Dora zei

erg leuke kaart gemaakt.

Patricia Wanten zei

Mooie, vrolijke kaart, Lenie. Leuk borduurwerk.
Groetjes

Patricia

Creahannie zei

Hoi Lenie,

Leuke zomerse vakantie kaart!!!En nu de zomer nog ;-).

Fijne dag,

Gr Hannie

anncreatief zei

Wouw...wat een super mooie kaart...en wat een mooie kleuren heb je weer gebruikt. Weer een kaartje om trots op te zijn.
Liefs Anneke

jokiedebeer zei

Leuk Lenie
groetjs joke

Corrie zei

Het is een schatje van een kaart Lenie, met een mooi borduurtje erbij, geweldig leuk gemaakt.
Lieve groetjes,,Corrie

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Lenie.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Wat een leuk zomers kaartje heb je gemaakt, leuk met de schelpjes..liefs van Ans

Unknown zei

Wel een leuke kaartje lief.

Liefs van Bianca

lenywim35 zei

Hallo Lenie,
Schattig borduur-vakantie-kaartje heb je gemaakt Lenie.
Jouw kaartje is bij de Bruna winkel op de poast gedaan. Ik durfde hem niet in de bus op de camping te doen Heb weer 2x post uit Delft niet gekregen Nu was de ene brief met een folder van La Place, goedkope koffiebnnen, maar toch, ik heb hem weer niet. Dus nu de Bruno uitgekozen gr leny w

Rosina zei

Heel mooi zomers kaartje Lenie...leuk ook die geborduurde schelpjes....


groetjes Rosina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Jaja die zon hij dat willen we wel op de vakantie bij mij is het gelukt ik hoop bij jullie ook.je kaartje is weer leuk.
Liefs Rianne