Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

In de tuin

Bij Cards en scrap is de challenge deze week in de tuin.
Nou een kaart gemaakt met dit prachtige plaatje van Marjolein Bastin.
Verder nog hekje, vogels en vogelhuisje van MD gebruikt.
Ook nog mooie bloemen en houten vlinders.
zie ook dat ik de vorige challenge  bij Cards en scrap heb gewonnen met mijn schildpad kaart, hoera wat leuk zeg.

Tot blogs en groeten Lenie

17 opmerkingen:

Marjolein zei

Gefeliciteerd met je gewonnen challenge!
Wat leuk voor je.
Je kaart is ook weer prachtig geworden!
Groetjes,

Marjolein

Durvina zei

Wat een mooie kaart!!
Leuk met zo'n afbeelding van Marjolein Bastin.
En van harte met je prijs.

liefs, Durvina

Marcella zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart vond hem dan ook prachtig .
Dit kaartje heb je ook wer erg leuk gedaan .
Fijne dag
Groetjes Marcella

lenywim35 zei

Dit is weer een heel mooi kaartje met dat plaatje van marjolein B.
Nog gefeliciteerd met je prijs. Dat was ook een mooi kaartje. gr leny w

Jeannette zei

Eerst maar even feliciteren met je schilpad kaart, had ik al wel op het challengeblog gedaan. Ook deze kaart is weer erg leuk, Marjolein Bastin maakt zulke mooie tekeningen, leuk dat je een plaatje van haar hebt gebruikt, groetjes Jeannette

Antoinette Voorn zei

Wat een super prachtige creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen! En gefeli met je padjeskaart!

Gr Antoinette

Scraptastische hobby zei

Hoi Lenie,
Ik heb ook net iets ingezonden naar cardandscrap, leuk thema de tuin!
Prachtig je Marjolein B. plaatje en de mooie tuin mallen van MD zijn ook super om er bij te gebruiken! Toppie.
Groetjes van Gerie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Proficiat hoor wat leuk dat je gewonnen hebt ,ook dit kaartje is weer heel leuk.
Liefs Rianne

Richtsje zei

Je vorige kaartje en deze zijn allebeide heel zomers Lenie. Zo inspireert ook dit weer, ondanks dat het zo warm steeds is. Prachtig tafereeltje zo!

Groetjes Richtje

cristel zei

een schitterend kaartje met inderdaad een prachtige plaatje
grtjs

Trijntje zei

Hoi Lenie, Wat een prachtige kaart. Hele mooie details, heb je op de kaart. Leuke afbeelding heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Wendy zei

Wat een leuke kaart Lenie, erg mooi gedaan in dit thema. En gefeliciteerd met de gewonnen challenge, leuk!
Fijn weekend en groetjes, Wendy

Hermien zei

oei ik zie dat ik hier heel wat gemist heb Lenie, ´t ziet er allemaal weer erg mooi uit. Gefelciteerd met je gewonnen challenge bij cards en scraps.

groetjes

Anneke. zei

Schitterende kaart. Het plaatje is helemaal top!
Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap.
Groetjes Anneke.

Suzan zei

Hallo Lenie,

Mooi blog en kaartjes heb je erop staan! Leuk dat je volger van mijn Blog geworden bent!! Zal ook volger van jou worden,
Groetjes Suzan

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk gemaakt Lenie!

Groetjes Ida

Lisanne zei

Gefeliciteerd met je prijs, het was dan ook een heel mooi, vrolijk kaartje! Ook deze kaart is weer een plaatje!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/