Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 2 augustus 2013

Diep in de zee

Ja hier een zomers kaartje met deze lieve zeemeermin in de diepe zee.
Ja met dit warme weer volgen veel mensen dit voorbeeld, ik zelf niet zo snel hoor dan moet het wel heel erg warm zijn als ik ga zwemmen.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Hobbyhome; kleurenkaart

Bedankt voor alle lieve reacties en tot blogs Lenie

21 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Wat een super leuk kaartje Lenie, en mij vind je ook niet zo maar in de zee hoor!!!!
En zwemmen .......... zelden
groetjes joke

Antoinette Voorn zei

Ohhh super schatiig joh en zwemse groot gelijk!

Scraptastische hobby zei

Hoi Lenie,
Dit is een heel mooi onder water tafereel! leuk gedaan.
Liefs Gerie

Richtsje zei

Zwemmen in zee doe ik ook niet, hooguit met de kleinkinderen in een zwembad en daar kom je deze prachtige zeemeermin niet tegen! Een heel zomers en vrolijk kaartje is het Lenie! Je kaartje van gisteren is ook al zo mooi gemaakt, super!

Groetjes Richtje

Lisanne zei

Hoi Lenie,

Prachtig kaartje, dit onderwerp zie je niet vaak op kaarten, maar is wel super!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Helen zei

Wat een gezellig en vrolijk kaartje. Ik ben niet verder gekomen als pootje baden; dat was al verkoeling genoeg. Groetjes Helen

Jeannette zei

lekker vrolijk en echt 's zomers kaartje Lenie, groetjes Jeannette

PIKO hobbyblog zei

Wat een vrolijk zomers kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Pia

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje weer Lenie, prachtig is die.
Liefs van Anita

Herma Schouten zei

Ik zwem ook niet in de zee hoor Lenie, ik ben bang voor kwallen en het strand vind ik ook niks, overal zat....tussen je tenen, in je brood, in je drinken......bbrrrrr
Maar je kaartje vind ik heel mooi zo met die zeemeermin, die heeft geen last van de warmte en de kwallen waarschijnlijk.
liefs Herma

Herma Schouten zei

zand....bedoel ik natuurlijk i.p.v. zat haha

Cindy zei

Wat een schatje Lenie, zo lief! Ik woon vlakbij het strand, maar kom er eigenlijk nooit. Ik vind het wel een beetje te warm. Liefs, cindy

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Nou je bent niet de enige hoor ook ik ga nooit zwemmen
Geef daar niets om maar je kaartje is weer heel mooi.
Liefs Rianne

GerJanne zei

Hoi Lenie,
wat een schatje zeg! Ik vind het een enig kaartje!
Zo leuk gedaan!!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Wat een vrolijk kaartje Lenie, en het achtergrond papier past er zo leuk bij.

Groetjes

Aya zei

Wat een leuk vrolijk zeemeerminnen kaartje.
Lieve groetjes Aya

JOKE zei

Wat een vrolijkheid!!!
Leuk dat ie meedoet met onze HH-challenge!!
Liefs Joke

Ans S. zei

Wat een prachtige zomerse kaart.

Groetjes Ans

Happyezz zei

Wat een heerlijk zomers kaartje Lenie. Liefs

corrie zei

hallo leni wat een zonnig kaartje
het is nu weer tijd dat ik mijn trouwe volgers ga volgen
de warmte is weer gelukkig voorbij dus gaan we weer aan de hobby verder
groetjes corrie

CreaSjouk zei

Leuke 'diep in de zee' kaart!
Groetjes Sjoukje