Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

Gast dt-er bij Dutch stamp chickies challenge

Ja ik stond in de top 3 van de vorige challenge en mocht gastdeisgner zijn voor deze maand bij  Dutch Stamp chickies challenge blog.
Dat is een grote eer en wel even met deze kaart bezig geweest.
Er werd bij een andere challenge gevraagd om een insteekkaart en wist die ga ik ook voor de gast DT-schap maken
Papier is van en blok van de Action en verder heel veel mallen gebruikt, vlinder mal van Joy, hartmal van MD.
Ook een schat van een Tilda ingekleurd met Faber Castell potloden.
Verder nog lint, kant, parels, bloemen en vilten vlinder gebruikt en diverse stempels.
Vind dit zelf een erg mooi kaart geworden.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Scarpcards ; 4 bloemen
Dutch magnolia lovers ; Gefeliciteerd
Time for Magnolia ; Insteekkaart
Hobby home ; feest

Bedankt aan het Dutch Stamp Chickies team dat ik als Gast designer mocht meedoen.
Tot blogs en groeten Lenie

18 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat leuk dat je een gast kaartje mocht maken , hele eer joh!! en deze is dan ook een kanjer super mooi voorbeeld!

Nelleke zei

Mooie voorbeeldkaart geworden, leuk dat je dat mocht doen. groetjes, Nelleke

Irene zei

Een top GD-kaart lenie!!!

xx Irene

Creahannie zei

Het is idd een eer om dit te mogen doen en je hebt de verwachting helemaal waar gemaakt!!Prachtige kaart heb je gemaakt!
Gr Hannie

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Helen

Rosina zei

Een prachtige inspiratiekaart Lenie,leuk modelletje ook en dan nog van die hele leuke accentjes erop gemaakt...succes met de challenges

groetjes Rosina

jolanda zei

hele leuke kaart en wat en mooie postcard heb je gebruikt

Corrie zei

Je gast designer kaart is prachtig Lenie, je hebt mooi gekleurd en prachtig papier gebruikt.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Schitterende kaart Lenie,ben een poos weg geweest en wat een mooie kaarten heb je gemaakt.Groetjes Joke

Annette zei

Wat een prachtige kleurtjes, leuk kaartje! Leuk dat je meedoet aan hobbyhome Hobbyartikelen challenge blog
XoxoAnnette

lenywim35 zei

Je hebt er inderdaad veel werk van gemsskt. Hij is heel mooi geworden. gr leny w

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart heb je
gemaakt, en gefeliciteerd met je GD ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Diny zei

Wat een prachtige kaart Lenie.
Je hebt er veel werk van gemaakt....maar op een leuke manier.

Groetjes,
Diny

Hermien zei

Dat heb je goed voor elkaar Lenie, het ziet er prachtig uit.

Groetjes Hermien

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel leuk modelletje en mooie kaart .
Liefs Rianne

Unknown zei

Wat een mooie vrolijke kaart Lennie, mooi versierd, bedankt voor het meedoen aan onze Scrap Cards Challenge.

lieve groetjes Suze

Christa zei

Hoi Lenie , wat een prachtige insteekkaart is dit ! Bedankt voor het meedoen bij TFM. Groetjes , Christa.

Marianne Reijgersberg zei

Prachtige insteekkaart heb je gemaakt in heerlijk vrolijke kleurtjes.
Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij DML en veel succes.
Groetjes Marianne