Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Piano kaart

Een kaart gemaakt in de vorm van een piano, dit model al meer gemaakt maar vind hem nog steeds leuk.
Plaatje en mal zijn van MD, muzieknoten en swirls van Crealies mal.
Ook een oud muziekblad gebruikt en parels, roosjes en houten vogels.
Een kaart voor een muziek liefhebber.

wil met deze kaart meedoen bij;
Crealing ; swirls.

Groeten en tot blogs Lenie

11 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat mooi gedaan en heel leuk het piano model prachtig muziek papier!

Monique zei

Wauw! Mooi hoor Lenie. Je zou er zo op gaan spelen...
Groetjes, Monique

Kitty Dieleman. zei

Heel mooi zo met het piano model.

Groetjes Kitty

Corrie zei

Gave kaart Lenie, prachtig met de piano.
Lieve groetjes,Corrie

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Lenie, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

Creahannie zei

Leuke kaart Lenie!!!!!
Ben toevallig zrlf ook met zoiets bezig, wat een toeval hé,

Gr Hannie

Lotte zei

Erg leuke kaart heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge deze maand. Groetjes Lotte

Hermien zei

Wat een mooie originele kaart voor een muziekliefhebber.

groetjes Hermien

Jantine zei

Heel leuke kaart!
Groetjes,
Jantine

Richtsje zei

Hier zit muziek in Lenie, ik heb al weer van alles gemist met jouw tempo van kaarten maken! Maar ook deze ziet er weer erg leuk uit!

Groetjes Richtje