Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Sneeuwsterren

Een vintage kerstkaart gemaakt met de prachtige sneeuwsterren mal van Joy.
Verder nog oud muziekboek, belletjes, lint, bloem, strassteentjes en houten vogels gebruikt.
Papier is van Amy design.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Hobby home ; sneeuwsterren
kreativer bastelblog; wintertijd

bedankt voor alle reacties en tot blogs Lenie

20 opmerkingen:

Debby's wereld zei

Wat een prachtige kaart. Dit is wel mijn stijl die ik erg mooi vind.

Fijne dag!
groetjes Debby

Diny zei

Wauw.....wat ontzettend mooi gedaan Leni!Een schitterende kaart met prachtige kleurtjes.

Groetjes Diny

Nelleke zei

Mooi geheel met het papier de muzieknoten en afbeelding. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Ik vind het een prachtige vintage kerstkaart Lenie, mooi hoor met de ijssterren mal.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Een prachtige kerstkaart je hebt ook schitterend papier gebruikt voor de kaart.Ook je andere kaarten zijn erg mooi heb er een paar gemist.Groetjes Joke

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Groetjes

Erica ♥ zei

Wat een geweldig leuke kaart is
dit weer !
Een gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Rosina zei

Heel mooi kaartje lenie...leuk zijn die sneeuwsterren en het plaatje is ook heel lief....
Groetjes Rosina

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super leuk kaartje!

Groetjes Ida

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Lenie, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

jokiedebeer zei

Zo mooi weer Lenie, Jij weet niet van ophouden he? Heerlijk steeds weer te zien wat je er van gemaakt hebt
groetjes joke

lenywim35 zei

Wat een mooie kaart Lenie. Een leuk voorbeeld voor anderen ook.
Soms weet je het gewoon niet meer, en soms maak ik er zoveel werk van, dat er zelfs 3 postzegels opmoeten.
Te gek eigenlijk.
gr leny w

corrie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
corrie zei

hoi wat een mooie kaart ook de geborduurde kaart is ook erg mooi
groetjes corrie

Jeannette zei

erg leuk kaartje Lenie, die sterren zijn echt mooi, groetjes Jeannette

Marianne zei

Dat ziet er heel mooi uit.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Beeldschoon plaatje en mooi papier!

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi vintage kaartje leuk met het muziekpapier groetjes maartje

Irene zei

Ik loop weer eens achter en ontdek net dit prachtige vintage kaartje, mooi Lenie!!

xx Irene

Nicolchen zei

A lovely creation you´ve made :0)))

Thanks for playing with us at Kreativer Bastel Blog ;0)

Hugs Nicole