Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 14 november 2013

Vriendschap

Vriendschap, Ja dat is de opdracht bij Miekelotte deze keer.
Kwam dit schattige plaatje tegen van snoesje met zijn hond, echte vriendschap.
Weer een mal omgehaakt en embossingsmal gebruikt.
Papier is van kruitvat.

Wil iedereen bedankt voor de reacties op mijn kaarten en creaties, wat leuk om dit elke keer weer te mogen lezen.
Tot blogs en groeten Lenie

20 opmerkingen:

Debby's wereld zei

Wat een ontzettende leuke kaart. Zo lief om te zien.
Jij gaat als een speer met kaarten maken, niet te geloven. Zo heb je wel een voorraad met prachtige kaarten.

Groetjes Debby

Diny zei

Wat een mooie kaart Lenie!
Je hebt het randje geborduurd zie ik....leuk gedaan!

Groetjes Diny

Antoinette Voorn zei

Wat een gave rand heb je eromheen gehaakt en je hebt er een pracht kaart van gemaakt!

Richtsje zei

Je bent goed op dreef deze week Lenie! Prachtige kaarten en een superleuk dienblad met gezellige potjes! Meis, waar haal je de tijd vandaan? Prachtig werk!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Wat heb je dat weer schitterend
gedaan !
Gezellige donderdag ☺
Liefs van Erica ☼

Creahannie zei

Het kaartje is erg leuk geworden Lenie, het gehaakte randje doet het hier erg goed,
Gr Hannie

Marcella zei

Hoi Lenie

Wat een vrolijke kaart heb je weer gemaakt .
Groetjes Marcella

Wendy zei

Wat heb je dat mooi gedaan Lenie! Geweldig hoe je het gehaakte randje hebt gemaakt, dat ziet er heel leuk uit. Het plaatje past ook perfect in het thema vriendschap. Leuk hoor!!
Groetjes, Wendy

Ans Gilbert zei

Wat een prachtig randje zit er om je plaatje een schattig kaartje is het geworden, liefs Ans

lenywim35 zei

Ja Lenie, vriendschap is naast liefde het belangrijkste in een mensenleven.
En vriendschap tussen mens en dier is zonder vragen en echt.
Je kaart is weer prachtig.
gr leny w

jokiedebeer zei

Deze is ook weer prachtig Lenie,
groetjes joke

Trijntje zei

Hoi Lenie, IK heb even je kaarten van de afgelopen maand bekeken. Allemaal weer heel verschillend, Leuk hoor. Dit snoesje is een schatje. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi Lenie,
wat is dit een prachtig ene leuk kaartje!! Zo gaaf met dat gehaakte randje eromheen.... EN het plaatje is super. Ook de combi met de embossing vind ik heel goed bedahct.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Wat een geweldig lief kerstkaartje Lenie...heel leuk dat gehaakte randje om het kadertje....

Groetjes Rosina

Corrie zei

Ik vind het een schattige kaart Lenie, als dit geen vriendschap is, het is een héél leuk plaatje van Snoesje en haar hond.
lieve groetjes,Corrie

Karin zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En wat een goed idee om er zo'n gehaakte rand erop te maken. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You

Aya zei

Wat een prachtige kaart.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

dutchievera zei

Hallo Lenie, wat een super lieve kaart. Er is soms geen mooiere vriendschap dan tussen een kind en een hond.... Fijn dat je met deze kaart mee wil doen aan MIEKELOTTE is CHALLENGING YOU, groetjes, Vera (DT-Miekelotte)

Crea Astrid zei

Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.

Groetjes, Astrid.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Super lief kaartje.

Groetjes Ida