Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Hartjes

Weer een keer een vogelhuisjes kaart gemaakt met veel hartjes erop want dat is de challenge bij DCL.
Patroon van het vogelhuisje is van Marianne Design en plaatje van Yvonne Creation.

Morgen naar de creabeurs in Gorinchem want ik heb kaartjes gewonnen bij Erica creatief, heb er veel zin in.
Tot blogs en groeten Leni

17 opmerkingen:

Angèle zei

Wow wat is je vogelhuis mooi Lenie...
Een pareltje!
Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

Marianne zei

Ziet er helemaal toppie uit.
Liefs, Marianne

Brigitte zei

super mooi
groetjes brigitte

Trijntje zei

Hoi Lenie. Wat een schattig vogelhuis. Dit blijft mooi. Groeten Trijntje

Marjolein zei

Prachtig kaartje, Lenie! lekker veel hartjes! :-)
Groetjes,

Marjolein

lenywim35 zei

Leuk dat vogelhuisje met de hartjes rand. Veel plezier in Gorinchem. gr leny w

Diny zei

Wat een schattig kaartje Lenie!
Zie die vogeltjes daar zitten....mooi toch!

Groetjes Diny

jolanda zei

heel mooi gedaan en veel plezier op de beurs

Riannerizanti.blogspot.nl zei

leuk kaartje met leuke kleuren combinatie.
liefs Rianne

Marcella zei

Hoi Lenie
Wat een ontzettende leuke vogelhuis kaart .
leuk die hartjes er zo op .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

CreaSjouk zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Je hebt een superlief vogelhuisje gemaakt, wens je een gezellige beursdag, liefs Ans

Anita van Merode zei

Prachtig Lenie!!! Blijft mooi die vogelhuisjes en knipvellen. Groetjes Anita

Rosina zei

Prachtig vogelhuisje Lenie...die brengt echt de lente in huis....
En morgen een hele gezellige dag op de beurs....We horen nog wel hoe het was....


groetjes Rosina

Hermien zei

Wat een leuk vogelhuisje, veel plezier morgen

groetjes Hermien

Dora zei

prachtige vogelhuisje versierd en gemaakt

GerJanne zei

Hoi Lenie,
wat een sueprmooie kaartjes heb je gemaakt. Jpeje leest het goed hoor, want ik had je vorige kaart ook nog niet bewonderd. Allebei heel verschillend maar allebei weer plaatjes. Dat vogelhuisje is leuk hoor! Verveelt niet gauw.
Groetjes,
GerJanne