Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 23 januari 2014

Mannenkaart met auto

Zo weer lekker een mannen kaart in vintage look gemaakt met dit leuke plaatje.
Auto mal is van MD en radars van X-cut mallen.
Papier is van Bo Bunny en verder nog parels en plaatje van Studio light gebruikt.

wil met deze kaart meedoen bij;
WLVC ; vintage mannekaart.
Handmadechallenge ; mannenkaart

Bedankt voor alle reacties en een hartelijk welkom aan een nieuwe volger Ans.
Tot blogs en groeten Lenie

19 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart met mooie afbeelding

Anita Meijer zei

Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt Lenie, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Diny zei

Wat een mooie mannenkaart Lenie!
Leuke details en prachtig papier heb je gebruikt.

Groetjes Diny

Marcella zei

Hoi Lenie
Wat een leuke stoere mannenkaart heb je weer gemaakt .
stans van de auto is ook erg leuk .
Groetjes Marcella

Rosina zei

Een super leuke mannenkaart Lenie, een geweldig leuk plaatje heb je gebruikt...
succes met de challengs...

groetjes Rosina

Marjolein zei

Zeer geslaagde mannenkaart!
De heer die deze kaart krijgt, mag zich gelukkig prijzen!
Heel leuk, Lenie!
Groetjes,

Marjolein

Basslady zei

eine außergewöhnliche und sehr coole karte!

vielen lieben dank für deine teilnahme bei handmade challenge!

glg silvi

Corrie zei

Hallo Lenie
Gaaf gemaakt je vintage mannenkaart, leuk plaatje , mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Hermien zei

Wat een grappig mannenkaartje heb je gemaakt Lenie

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
Leuke combi van plaatje en mallen, mooie kleuren, top mannenkaart, liefs Ans

Plony zei

Ik zag deze kaart in de leeslijst staan en dacht het zou er 1 van Nel hebben kunnen zijn....die is gek op dit soort plaatjes haha. Leuk geworden hoor Lenie, je mannenkaart en altijd fijn om er 1 op voorraad te hebben.
Groetjes Plony (WLVC)

Conny zei

Eine tolle Karte ist das!! Wunderschöne Farben!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei handmade!
GLG Conny

Simi zei

eine tolle Männerkarte hast du gewerkelt.

vielen Dank für deine Teilnahme bei der Handmade-Challenge.
Liebe Grüsse
Simi :o)

Ans S. zei

Wat een super leuke en stoere mannenkaart.

Groetjes Ans

Michelle zei

Wat een leuke mannenkaart. Erg mooi papier wat je hebt gebruikt.
Leuk dat je meedoet bij Handmade.
xxx Michelle(DT)

Justmenadine zei

Eine tolle Steampunkkarte ist das!
Danke für Deine Teilnahme bei Handmade:-)
XX Nadine

Christa zei

Wat een prachtige vintage mannen-kaart !
Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
Groetjes , Christa.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!

Groetjes ida

lawinchen zei

Ein geniales Kärtchen.
Danke fürs Mitmachen bei Handmade.
liebe Grüße
Andrea