Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 3 februari 2014

EHI borduurkaarten challenge februari

Ja het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij EHI borduurkaarten.
Deze maand is de opdracht een borduurkaart met parels erop, heb zelf dit schattige beertje gebruikt en borduurpatroon van Christien van de Akker uit Hobbydols 97.
Ook de andere DT-ers hebben prachtige kaarten gemaakt ga maar eens kijken op het EHI blog.
Doen jullie allemaal weer mee.

Tot blogs en groeten Lenie

19 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Lenie,
wat ben jij er altijd vroeg bij! En wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Lieve groetjes, Monique

Diny zei

Wat ontzettend mooi Lenie....ik vind het beertje zoooo lief.....die blijft het goed doen en zeker in combinatie met het prachtige borduurwerk van je!

Groetjes Diny

Creanita60.blogspot.nl zei

Een mooie kaart is het geworden ik vind het ook een leuk borduurpatroon.
groetjes Anita

Christa zei

Wat een schatje zeg , prachtig geborduurd hoor xx christa

Nelleke zei

Mooie kaart en kleurtjes zo bij elkaar. Groetjes, Nelleke

Dora zei

ooo...dat beertje is zo lief! mooie borduurrandje.

Creahannie zei

Ik vind 'm super leuk Lenie!!!Ik zie de challenge nog niet staan :-(.

Gr Hannie

Jeannette zei

superlief berenkaartje Lenie, groetjes Jeannette

Marjolein zei

Mooi knip en borduurwerk!
Heel lief kaartje!
Groetjes,

Marjolein

Marcella zei

Hoi Lenie
Lief kaartje weer en prachtig geborduurd.
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Prachtige combinatie van borduren en plaatje, weer mooi gedaan, liefs Ans

Anoniem zei

Een heel lief kaartje en mooi borduurwerk erbij.Groetjes Joke

Ans zei

Ooooo wat een superlief kaartje!!!! prachtig borduurwerk!

Liefs Ans

Trijntje zei

Hoi Lenie. Wat een mooie kaart heb je voor de EHI gemaakt. Groeten Trijntje

Riannerizanti.blogspot.nl zei

allebei je kaartjes zijn weer prachtig en mooi geborduurd .
Liefs Rianne

PIKO hobbyblog zei

Ach wat een leuke kaart in prachtige kleuren.
Groetjes,
Pia

Rosina zei

ook dit kaartje is weer een toppertje lenie...leuk gedaan!!!

groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat een superlief en mooi kaartje Lenie, top.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Lenie
Ik dacht eerst die challenge komt er nooit meer op, begrijp je nu waarom ik daar gestopt ben, die ergernis elke keer weer.
Jij hebt wel een héle leuke kaart gemaakt, schattig met de beer, mooi geborduurd, dat is aan jou wel toevertrouwd.
Lieve groetjes,Corrie