Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Lievelingspatroon

Ja bij Fadengrafik is er een nieuwe challenge met een lievelingspatroon en dat is bij mij van Christien van de Akker, deze patronen borduur ik erg graag.
En lees ook nog op hun blog dat ik de vorige challenge heb gewonnen hoe leuk is dat zeg.

Wens iedereen een fijn weekend toe en groeten Lenie

12 opmerkingen:

Irene zei

Prachtig geborduurd Lenie en de hondenkaart hier onder is zooooo leuk!!!

xx Irene

Marjolein zei

Prachtig geborduurd! Prachtige kaart.
Ik vind je hondenkaart ook ontzettend leuk, volgens mij heb je zoiets al eens eerder gemaakt, kan dat? Vast een groot succes!
Groetjes,

Marjolein

Diny zei

Wat een mooie geborduurde kaart Lenie....trouwens....je hondenkaartje is ook erg leuk moet ik zeggen....leuk bedacht!

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Trijntje zei

Hoi Lenie, Wat een leuke kaart je hebt een mooi plaatje erbij gebruikt. Leuke frisse kleuren. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Lenie, heel mooi.
Liefs van Anita

PIKO hobbyblog zei

Een hele mooie geborduurde kaart.
Groetjes,

Pia

Ellie Bakker zei

Hoi Lenie,
Wat heb je weer een mooie kaart geborduurt in leuke frisse kleurtjes.
Groetjes Ellie

Hermien zei

En nog zo'n mooi kaartje Lenie

Groetjes Hermien

Corrie zei

Hallo Lenie
Gefeliciteerd met het winnen van de challenge van de Fadengrafik.
Ik hoop alleen dat je niet zo lang op je prijs moet wachten, daar krijg ik nogal eens klachten over.
Super leuk is deze geborduurde kaart, mooi gemaakt, dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Fadengrafik.
Lieve groetjes,Corrie

Rosina zei

Heel erg mooi is je borduurkaartje Lenie....zooooo fijntjes
en ook je hondenkaartje is heel grappig....
Succes met de challenge....

groetjes Rosina

Nadja zei

Oh! eine wunderschöne Karte! Ich liebe die Farben.
Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
lg NAdja

Sandra zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen met de challenge van Fadengrafikchallengeblog.
Groetjes
Sandra