Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Vrouw

Ja wat een titel maar dit is de challenge bij Miekelotte.
Zag dit plaatje en vond dit heel goed passen bij thema vrouw. Het mooie papier van Maja Design erbij gebruikt en nog strass sterren.
Bedankt voor alle reacties op mijn kaarten en haakwerk, erg leuk om dit elke keer weer te mogen lezen.
tot blogs en groeten Lenie

10 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lenie....wat een mooi plaatje erop...past heel mooi bij je kaartje...
Ook het ronde kaartje daaronder is een echt toppertje ...die had ik ff gemist...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Ans Gilbert zei

Leuke kaart heb je gemaakt Lenie,
liefs Ans

Anoniem zei

Eenvoud siert, zo mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Karin zei

Een hele leuke kaart met denk ik een hele dromerige vrouw erop! Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

Jantine zei

Mooie kaart hoor!
Groetjes,
Jantine

lenywim35 zei

Je kaart is prachtig, maar je plaatje, een droom !!!!!
gr leny w

Antoinette Voorn zei

Leuke kleurencombi heb je gekozen, je kaart ziet er super uit en ook beetje romantisch door het mooie plaatje!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje vind ik het!
Echt voor een vrouw, dus wat dat betreft zit je helemaal goed!
Groetjes,
GerJanne

Creahannie zei

Kaart is erg leuk en hélémaal vrouw hoor!!!!
Gr Hannie

lenywim35 zei

Alanog gfeliciteerd Lenie. En je bedank kARTJE EN BORDUURKARTJE ZIJN ERG LEUK GEWORDEN/ gr leny w