Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Reminder Ons borduurkaartenblog November

Ja we zitten al op de helft van de maand november en vandaag komt Sinterklaas weer aan in ons land.
Wat is dit toch altijd een leuk feest, jammer dat de kinderen al zo groot zijn bij ons.
Het is ook tijd voor mijn Reminderkaart van november voor Ons borduurkaarten blog.
Deze maand is de challenge borduur minimaal 4 hoekjes op je kaart.
Ik heb een patroon gebruikt van Chrissie uit Hobbydols 63 met een plaatje van Yvonne Creation.
Doen jullie ook allemaal weer mee, er staan op Ons borduurkaaten blog weer prachtige voorbeeld kaarten.
groeten Lenie

7 opmerkingen:

Monique zei

Wat een lief en mooi kaartje.
Groetjes, Monique

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een mooie kaart! Mooi geborduurd en een mooi lief plaatje.

Groetjes Ida

Erica ♥ zei


Een hele leuke kaart weer ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Corrie zei

Hallo Lenie, je kaart is prachtig, mooi geborduurd, met een schattig plaatje.
Lieve groetjes,Corrie

Rosina zei

Heel mooi babykaartje Lenie....zo een schattig plaatje en het borduurwerk is ook geweldig

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Diny zei

Hele leuke kaart Lenie.

Groetjes Diny