Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 16 maart 2015

Spetters en Spatten

Spetters en spatten is de nieuwe uitdaging waar ik aan heb meegedaan en het is deze kaart geworden.
Alvast een kaart voor de aankomende examentijd die binnenkort begint.
Hier het uiltje van MD design op verwerkt.
Een leuke en vrolijke kaart.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Cards en scrap ; spetters en spatten.

Was toch bezig met dit papier en nog maar een kaart gemaakt met dat schattige uiltje erop.

Groeten en tot blogs Lenie


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een vrolijkerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marleen zei

Hele gave kaart Lenie!!
Stoer met alle verf-spatten.
Lieve groetjes, Marleen

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Lenie....het uiltje staat er goed bij en de spetters zijn ook gaaf!
Groetjes Diny

Monique zei

Ze spatten van het scherm. Superleuk!
Groetjes Monique

Bernadet zei

Hoe leuk is deze kaart Lenie!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Marjolein zei

origineel en heel leuk bedacht! Vind beide kaarten toppers! Heel leuk voor de geslaagden!
Ja, dat uiltje blijft leuk. Leuk ook die high five en het opgerolde examendocument, die spetters en vlekjes geven het geheel een lekker dynamische touch mee.
Groetjes,

Marjolein

Antoinette Voorn zei

Ahhh wat lief en fris en fruitig kaartje! Wat heb je er leuke dinfen op verwerkt , Lenie!

Vlinder zei

Suuper gaaaf geworden!! groetjes Petra

Rosina zei

Een heel mooi en kleurig kaartje Lenie....zo leuk met die uiltjes en die spettertjes....


groetjes Rosina

Hermien zei

Je kan ze maar klaar hebben liggen voor de geslaagde...de kaartjes zien er leuk uit.

Groetjes Hermien