Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 1 februari 2016

Februari Ons borduurkaarten blog

Er is weer een nieuwe challenge bij Ons Borduurkaarten blog voor de maand Februari.
Deze keer heeft Danoesja het thema gekozen, maak een borduurkaart met kraaltjes erop.  
Ik heb patroon gekozen van Betty de Grootte uit Hobbyjournaal 119.
Ook de andere DT-ers hebben prachtige voorbeeldkaarten gemaakt, kijk maar op Ons borduurkaarten blog.
Doen jullie weer gezellig mee? Je kunt meedoen  tot 29 februari .

11 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind je kaart prachtig geborduurd Lenie, ook al zo,n mooi patroon, het plaatje is er héél lief bij.
Lieve groetjes,Corrie

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met dit patroon en plaatje. Past heel erg mooi Lenie. Groeten Trijntje

Rosina zei

Weer een heel mooi kaartje lenie zo fijntjes dat borduurtje en het schattige plaatje past er schitterend bij...

groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Tof kaartje.

grtjs
Claudia

Creahannie zei

Hoi Lenie,

Je kaartje is erg mooi geworden, fijntjes en erg mooi afgewerkt!!
Gr Hannie

Dora zei

Geweldige kaart. Wat mooi dat borduurpatroon en wat past dat goed bij het plaatje.

Claudia's kaartjes zei

mooi borduurkaart.

grtjs
Claudia

Antoinette Voorn zei

Schitterende kaart Lenie, prachtige kleurtjes, supermooi!

Leni zei

Mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes Leni

Leni zei

Leuke kaart heb je gemaakt Lenie.
Groetjes Leni