Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 1 augustus 2016

Challenge augsutus Bij Ons Borduurkaartenblog

Ja we zitten in de vakantie maanden en daarom deze maand het thema alles mag als het maar een borduurkaart is.
Ik heb deze nautische kaart gemaakt met plaatje van Action en stitch en do patroon.
Bij Ons Borduurkaarten blog staan ook prachtige voorbeeldkaarten.
Een makkelijk thema en doen jullie allemaal weer mee?
Groeten Lenie

4 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een pachtig patroon heb je voor deze kaart gebruikt Lenie, mooi van kleur en hier krijg je toch vakantie gevoel bij.
Lieve groetjes,Corrie

BAstelfeti zei

Hallo Lwni,, die Karte mit dem Leuchtturm ist richtig schön geworden.
Eine tolle Fadengrafik und alles passt perfekt zusammen.

Gruß BAstelfeti

Jantine zei

Wat een prachtige kaart Lenie! Heerlijk zomers sfeertje!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een mooie kaart Lenie....prachtige kleurtjes!
Groetjes Diny