Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 1 december 2016

Challenge December ons Borduurkaartenblog

Hallo allemaal.
De challenge voor December bij Ons Borduurkaartenblog gaat weer van start.
Deze maand is de opdracht een borduurkaart met zilver. Ik heb de borduurmal van Joy gebruikt.
Voor mij is dit de laatste keer dat ik mee doe als DT-er, soms moet je keuzes maken als er tijd te kort is voor je blog. Blijf zeker nog kaarten maken en borduren, maar stop voorlopig met mijn blog.
Ik wil Corrie, Cindy, Martje, Trijntje, Danousja en Marga van harte bedanken voor de fijne samenwerking bij Ons Borduurkaartenblog. Ik wens jullie nog veel succes met Ons Borduurkaartenblog en hoop dat er vele mooie borduurcreaties voorbij mogen komen. Ik blijf jullie zeker volgen.
Ook voor al mijn volgers bedankt voor de lieve en leuke reacties door al die jaren heen, misschien nog tot blogs.
Liefs en groeten Lenie.

9 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Jij ook bedankt voor altijd je prachtige voorbeeldkaarten Lenie!
Bloggen neemt ook heel veel tijd in beslag en het moet allemaal wel leuk blijven en niet ten koste gaan van je leuke hobby.
Ik hoop je zeker nog te zien in Blogland.
groetjes Anita

Trijntje zei

IK vind je kaart prachtig Lenie Zo mooi zoals je alles hebt gecombineerd. Jammer dat je stopt. Maar soms moet je keuzes maken. Veel plezier en hopelijk zien we nog eens voorbij komen. Groeten Trijntje

Corrie zei

Je afscheidskaart is bijna 1 van de mooiste die ik ooit van je hebt gezien Lenie.
Jij ook bedankt voor de fijne samenwerking en tijd, ik hoop nog op een leuk contact af entoe.
Veel succes met alles wat je gaat doen, veel geluk in jullie nieuwe huis.
Ik ga je missen.
Lieve groetjes,Corrie

Cindy zei

Lieve Lenie, deze laatste kaart die je voor ons blog hebt gemaakt is echt schitterend! Erg jammer dat je gaat stoppen! Heel erg bedankt voor alle trouwe jaren dat je in ons DT-team hebt gezeten en al je mooie creaties. We houden contact via facebook hoor! Dank je wel voor alles en veel succes met alles wat je gaat doen! Groetjes, Cindy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty heb je als afscheidskaart gemaakt Lenie. Chique in dat mooie blauw met zilver. Soms moet je keuzes maken, een dag heeft maar 24 uur. Nog wel heel veel plezier met je hobby gewenst.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Lenie,
wat een mooie kaart heb je gemaakt. Jammer dat je stopt met bloggen, maar als de tijd ontbreekt moet je je niet in alle bochten wringen om toch maar wat te publiceren. Misschien was jij ook de volger die bij mij wegging?
Veel succes met alles wat op je pad komt.
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi is je laatste kaartje op je blog lenie...Jammer dat we mooie kaartjes niet meer kunnen bewonderen ...maar ja soms moet je keuzes maken en als het telkens moeten wordt is het ook niet leuk mee..
succes en bedankt voor al die leuke jaartjes hier op blogs...het ga je goed Lenie

liefs Rosina

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje.
Succes met je kaartjes maken en inderdaad bloggen kost veel tijd.
Ik wens je fijne feestdagen en wie weet tot ziens
Groetjes Helen

Jantine zei

Wat een mooie kleuren op je kaart, Lenie.
Wat jammer dat je voorlopig stopt met je blog, ik genoot altijd van je kaartjes!
Groetjes
Jantine