Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 11 december 2014

kerstkaart

Deze kaart gemaakt met de stempel van Stampin up en kerstbalhanger van MD.
Wil met deze kaart meedoen bij;
Stamp en fun; geen bloemen.
Basteltanten; alles mag
Duymelot; kerstkaart

groeten en tot blogs Lenie

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk idee!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Ans Gilbert zei

Hoi Lenie,
wat leuk bedacht, een kerstboom in de kerstbal, heel mooi gemaakt!
Liefs Ans

Je hebt ook woordverificatie aan staan, lastig...

lenywim35 zei

Heel leuk gedaan Lenie. Spreekt me erg aan zoiets . eenvoudig en heel stijlvol. gr leny

made by ineke zei

leuk idee lenie!
en leuke spullen heb je hihi ik heb ze ook nl!

groetjes ineke

Hermien zei

Mooi Lenie ik had de kerstboom van SU al herkend, ik vind het toch zo mooi spul...alleen slecht voor de beurs.

Groetjes Hermien

Lisanne zei

Hele mooie kerstkaart Lenie, stijlvol! Evenals de kaart hieronder van de Snoesjes, prachtig!

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Flo zei

Deine Karte gefällt mir am allerbesten von allen, die ich bisher bei der laufenden Challenge von stamps & fun gesehen habe.
Liebe Grüße,
Flo

Unknown zei

Wat een leuk idee om zo de kerstbal te versieren met het boompje!

Groetjes, Priskilla

Trijntje zei

Mooie kerstbal Lenie. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

Heel mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Marleen zei

Mooie strakke kaart Lenie, ik vind hem helemaal leuk!!!
Groetjes, Marleen

Danoesja zei

Hoi Lenie
Wat een prachtige kaart, heel leuk is het kerstboompje in de kerstbal.
Bedankt voor je prachtige kerstkaart.
Liefs, Danoesja

Anoniem zei

Ein wundervolles und zauberhaftes Werk hast Du da entstehen lassen. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei den Basteltanten
Liebe Grüße
Vanessa