Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Bloemen pracht

Een schattige kaart met deze prachtige bloemen erop is een plaatje van Janneke Brinkman.
De sketch van deze kaart kom van Freubelhonk van Geki.
Mooie papier is van Action en het kant is van mijn oma.
Verder nog een mooie bedel met lint en bloemen erop.

Wil met deze kaart meedoen bij;
Freubelhonk Geki ; sketch
KIC; bingo; bloemen, lint, bedel.

tot blogs en groeten Lenie

15 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Dat is een schitterende kaart zeg,
echt heel erg mooi ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart zeg, heel mooi gemaakt

Kitty Dieleman. zei

Leuke kaart geworden Lenie,mooie kleuren.
Bedankt voor je inzending bij GeKi.

Groetjes Kitty

Neltine zei

Hoi die Lenie,

Wouw wat zie ik hier voor moois voorbij komen. Wat een gave kaart is dit. Zekers terecht de naam gekregen bloemenpracht. Ik vind hem keimooi gemaakt zeg. Prachtige kleurtjes en zo mooi als geheel.
Echt genieten hier;)

Een fijne freubelweek en gigagrotegroetjes,
Neltine

Creahannie zei

Hoi Lenie,

idd een mooie vrolijke bloemenpracht en de kaart is mooi gemaakt!!!
Gr Hannie

Anita van Merode zei

Zeker een bloemenpracht!!
Hele mooie fleurige kaart.
Groetjes Anita

Rosina zei

Wat een super mooi kaartje weer Lenie....Schitterend al die bloemenpracht....

groetjes Rosina

Marcella zei

Een hele mooie kaart weer .
Prachtig met alle bloemen erop .
Groetjes Marcella

Jeannette zei

Wat een prachtige kaart met mooie vrolijk gekleurde bloemen Lenie, groetjes Jeannette

Marjolein zei

Lenie, wat een vrolijke en fleurige kaart heb je gemaakt!
En wat bijzonder dat je er kant van je oma op hebt verwerkt! Maakt het nog persoonlijker!
Groetjes,

Marjolein

Diny zei

Wat een prachtige kaart Lenie.....mooi papier!

Groetjes Diny

lenywim35 zei

Heel mooie vrolijke kaart. Je ziet, hoort en proeft de lente. gr leny

GerJanne zei

Mooi Lenie! Het is een en al bloem wat de klok slaat! Lekker vrolijk!
Groetjes,
GerJanne

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooi gedaan en leuk dat je kant gebruikt van je oma dat is ook een beetje nostalgie ha ha .
Liefs Rianne

Hermien zei

Mooi bloemenkaartje

Groetjes Hermien