Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Lente groetjes

Zo een Lentekaart gemaakt met deze schattig lammetjes en moederschaap knipvel van Marianne Design (is al een oudje).
Papier komt ook van MD en verder nog de vlindermallen. Ook nog een schattig bedeltje van een liefheersbeestje erop, is dit geen vrolijke lentekaart?

wil met deze kaart meedoen bij;
Creaine ; sketch
Creapaleis ; Lente
Duymelot ; Lentekaart
Knutsels en kadootjes; Voorjaarskaart

Bedankt voor alle reacties en groeten Lenie

13 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Hele mooie kaart, dat plaatje is erg lief en gaaf, vrolijk ☺
Gezellige en fijne week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

mooi kaartje met leuke afbeelding

GerJanne zei

Hoi Lenie, wat een vrolijke lentekaart! Helemaal met je eens! En we krijgen ook weer echt lente weer het weekend, las ik net in de krant.
Dankjewel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Groetjes,
GerJanne

Marjolein zei

Zo krijg je meteen zin in de lente! Lekker vrolijk en wat een lieve plaatjes! Ik geloof dat ik ook maar eens mijn oude knipplaatjes tevoorschijn ga halen, zou bijna vergeten dat ik die ook nog ergens heb liggen! Heel leuk gedaan!
Groetjes,

Marjolein

Hermien zei

Dit is wat je noemt een echte lente kaart heel leuk gedaan Lenie

Groetjes Hermien

Richtsje zei

Wat een vrolijke en sprankelend lentekaartje Lenie! Prachtig hoor, net zoals de bloemenpracht van gisteren! Je hebt er bijzondere mooie kaarten van gemaakt!

Groetjes Richtje

Creaine zei

wow leuk Lenie!
Dankjewel voor het meedoen met de challenge op mijn blog.
groetjes ine

Trijntje zei

Hoi Lenie. Wat een leuke lentekaartje heb je gemaakt. Ik ben ook met deze schets bezig geweest. Ik kan geen mooie hartjes vinden die op de kaarten pasten. Maar bij jou is dat prima gelukt!. Je bloemenpracht van gisteren is ook erg leuk. De plaatjes van Janneke Brinkman zijn prachtig. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een vrolijk lentekaartje Lenie!

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje Lenie en wat een schattig plaat, erg mooi gecombineerd met het papier, MOOI, liefs Ans

Marleen zei

Vrolijke lente kaart Lenie, de vorige met de bloemen is ook ontzettend mooi!
Groetjes, Marleen

Unknown zei

Hoi Lenie, wat een prachtige lentekaart heb je gemaakt met de layout

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

Groetjes karin xx

Monique zei

Hoi Lenie,
Dat is een heuse voorjaarskaart. Heerlijk die lammetjes.
Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groetjes, Monique