Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

donderdag 24 juli 2014

Huwelijk

Bij Fadengrafik is deze maand de opdracht een huwelijkskaart, deze keer patroon van Chrissie gebruikt uit Hobbydols 93.
Verder dit lieve plaatje van studiolight gebruikt.
groeten en tot blogs lenie

Ps. ik zie net dat ik heb gewonnen met mijn vrouw kaart bij Miekelotte, hoe leuk is dat zeg.



11 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Gefeliciteerd met het winnen bij Miekelotte. LEUK. Dit is ook een mooie kaart geworden. Leuk met het hart erbij. Mooi patroon. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Hoi Lenie,
Mooi bruiloft kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Hoi Leny,
Je hebt een hele mooie huwelijkskaart gemaakt super dat je de challenge bijMiekelotte hebt gewonnen, liefs Ans

Diny zei

Wat een prachtige huwelijkskaart heb je gemaakt Leny!
En gefeliciteerd met je gewonnen prijs....leuk voor je!

Groetjes Diny

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Lenie, heel erg mooi.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha Lenie,
dit is een heel mooi huwelijkskaartje. En gaaf dat je gewonnen hebt. Gefeliciteerd! Altijd leuk om te ontdekken!
Groetjes,
GerJanne

Corrie zei

Leuk dat je een prijs hebt gewonnen met je vouwkaart Lenie, je trouwkaart is ook weer een plaatje, mooi borduurtje erbij, helemaal geweldig.
Dank je wel voor het meedoen bij de Fadengrafik.
Lieve groetjes,Corrie

jokiedebeer zei

Gefeliciteerd Lenie dat je gewonnen hebt. En wat heb je weer een prachtige trouw kaart gemaakt zeg. Heel mooi (voor mij ook een winnaar)
groetjes joke

BAstelfeti zei

very cute.
Thank you for your participation in the 66th Challenge

Greeting BAstelfeti

Antoinette Voorn zei

Van harte Lenie en je borduurkaartje is beeldig!

Durvina zei

Wat een superschattige kaart!!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je winnende creatie!!

liefs, Durvina