Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

Vakantie kaart bij Ons borduurkaarten blog

Hallo allemaal, er is weer een maand voorbij en we zitten midden in de vakantie periode.
Maar bij Ons borduurkaarten blog gaan de challenges gewoon door hoor en voor de maand augustus is de opdracht maak een borduurkaart met als thema vakantie.
Ik hoop dat er weer vele deelnemers zijn, kijk ook even op ons blog want daar staan prachtige voorbeelden.
Tot blogs en groeten Lenie

15 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi vakantiekaartje Lenie...en ook weer zooooo mooi geborduurd...

groetjes Rosina

Marcella zei

Hoi Lenie
Een hele leuke vakantie kaart is het zo .
Groetjes Marcella

Marjolein zei

Weer een plaatje van een kaartje! Prachtig geborduurd en leuk met die tekstlabel.
Groetjes,

Marjolein

Corrie zei

Hallo Lenie
Prachtige vakantiekaart, mooie kleuren, mooi geborduurd en het plaatje schattig.
Lieve groetjes,Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Leny,
Je hebt een prachtige vakantiekaart gemaakt, erg mooi borduurwerk,
liefs Ans

Diny zei

Een prachtig vakantiekaartje heb je gemaakt Leny....heel erg leuk!

Groetjes Diny

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

GerJanne zei

Dit is echt een heel leuk vrolijk vakantiekaartje! Supermooi geborduurd zeg!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Vrolijk vakantiekaartje Lenie, heel mooi gedaan

Groetjes Hermien

lenywim35 zei

Wat een mooi borduurwerk weer Lenie Gave kaart geworden. gr leny w

Anita Meijer zei

Wat een superleuke kaart Lenie, heel mooi.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Heel mooi en lief kaartje. Mooi gedaan dat borduren hoor!

Ans zei

Een heel lief vakantie kaartje!!!!

Liefs Ans

Lisanne zei

Wat een mooi zomers, vrolijk vakantiekaartje Lenie! Nog druk met het haken? Heb je misschien nog tips voor mij, want ik ben het nu aan het leren met filmpjes van wolplein ;) (zie mn laatste blogbericht die 'gelati' heet.)

Lieve groetjes Lisanne

Claudia's kaartjes zei

Hoi,,

Ik vind het heel geslaagd kaartje. Supermooi!!.

En zo te zien heb ik een paar kaartjes van je gemist. Wat zijn die schitterend.
grtjs
Claudia