Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

maandag 19 januari 2015

EHI challenge januari

Zo en dan is het weer tijd voor het tweede voorbeeldkaartje bij EHI.
Deze keer is de challenge een winterse kaart.
Patroon van Christien uit Hobbydols 97 gebruikt.
Er staan nog meer prachtige voorbeeldkaarten op het EHI borduren blog van de DT-ers.

Tot blogs en groeten Lenie

16 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Het is weer een mooi kaartje geworden ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

GerJanne zei

Jij bent toch wel een naaldkunstenares hoor. Zo netjes geborduurd!
Groetjes,
GerJanne

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Mooi kaartje.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel erg mooi kaartje weer Lenie, met prachig borduurwerk erop...

groetjes Rosina

jokiedebeer zei

Prachtige kaart Lenie
groetje sjoke

Susie Wusie zei

Wat een prachtige kaart! Mooie kleuren geborduurd ook!

Groetjes Suus

Hermien zei

leuk kaartje lenie

Groetjes Hermien

Anoniem zei

Leuke blogje! ik haak graag, en zo kom ik haakblogjes tegen....ik zag u via andere haaksters en vind leuk om meer te gaan bezoeken...liefs ❤

Richtsje zei

Mooi borduurwerk Lenie! En de kleuren zijn ook mooi gekozen bij je plaatje, erg leuk gedaan!

Groetjes Richtje

Marjolein zei

Prachtig geborduurd en erg lief plaatje.
Groetjes,

Marjolein

ps. ik vond je kaartje hiervoor ook erg leuk!!

Lisanne zei

Schitterend kaartje Lenie! Leuk die strassteentjes en geponste hoekjes.

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Vlinder zei

Prachtige creaties maak je Lenie..ga je volgen! groetjes Petra

Helen zei

Wat een leukerdje.
Groetjes Helen

Lisanne zei

Hele mooie kaart Lenie! Mooie geborduurd en wat n lief plaatje.

Knutselgroet Lisanne

Lisanne zei

Hele mooie kaart Lenie! Mooie geborduurd en wat n lief plaatje.

Knutselgroet Lisanne

Corrie zei

Je kaart is prachtig Lenie
Mooi geborduurd in deze zachte kleurtjes, het plaatje maakt je kaartje helemaal af.
Lieve groetjes,Corrie