Volgers

Over mij

Mijn foto
Hallo leuk dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben Lenie en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 18 en een zoon van 15 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, Vintage, 3d , piramide, borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft. Zo maak ik ook graag creaties en cupcakes van vilt, haken en breien. Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn creaties.

Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Houten vogels

Een kaart gemaakt met deze mooie mal van de ouderwetse typemachine van MD, Papier komt uit de restjes bak. Verder nog een label gemaakt met bloemen en vogeltjes van hout.
Ik wil met deze kaart meedoen bij;
Cards en Scrap ; houten figuurtjes
Hobby nu; verjaardagskaart

Tot blogs en groeten Lenie

16 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een leukerd Lenie, je hebt erg leuke mallen gebruikt. Groetjes, Cindy

Marcella zei

Hoi Lenie
Hij is weer erg leuk .
wat is die typemachine stans ook leuk .
Had ik nog niet gezien .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Susie Wusie zei

Wat een super leuk kaartje! Erg gaaf die typemachine! En door de oranje achtergrond is het ook een lekker vrolijk kaartje geworden! Leuk gedaan!

Groetjes Suus

Irene zei

Ik vind hem gaaf Lenie!!

xx Irene

Creahannie zei

Ik vind 'm erg leuk en super mooi gemaakt!!
Gr Hannie

Richtsje zei

Superleuk gedaan Lenie! Mooie kleuren en de details zijn zo goed gekozen, een bijzonder mooi geheel!

Groetjes Richtje

jokiedebeer zei

Wat leuk gedaan Lenie,
groetjes joke

Rosina zei

Heel erg mooi is dit kaartje Lenie...prachtige stansjes en zo leuk samengesteld....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Hermien zei

Enig zo met die typemachine...een heel mooi felicitatiekaartje

groetjes Hermien

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lenie,

Superleuke kaart.

grtjs
Claudia

Unknown zei

Mooie kaart, en wat een leuke stansen heb je gebruikt! Erg leuk die typemachine :D.

Groetjes, Priskilla

Erica ♥ zei


Een hele mooie kaart ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

lenywim35 zei

Ik vind hem reuze leuk Lenie. Die houten figuurtjes komen er goed uit. gr leny w

Helen zei

wat een leuk kaartje
Groetjs Helen

Trijntje zei

Hoi Lenie Wat is dit een prachtige kaart. Hele mooie materialen heb je gebruikt. Top. Je winterse kaart voor EHI is ook erg mooi geworden. Groeten Trijntje

Marijke zei

Wat een gezellig kaartje!

Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.
Groetjes,
Marijke